Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tillbaka på jobbet igen :o/

Skrivet av Eowyn längtar hem till Lille Vild!!!
Lämnade över till maken i morse och knatade iväg till t-banan med en stooor portion separationsångest bubblandes inom mig. Ska väl erkänna att det var min idé att börja jobba ett par dagar i veckan från årsskiftet men det var ju i september juh. Nu är det inte alls någon bra idé!!! Jag vill hem och pussa på min snutt nuuuu omedelibums!

Vad har ni andra för er för mysigt idag då?

Kram!

Svar på tråden: Tillbaka på jobbet igen :o/

Känner igen mig...

Skrivet av  Sara med L
Jag började också jobba vid årsskiftet, 2 dgr i veckan. Jättebra idé när jag kom på det i höstas, men nu känns det sååå trist att sitta framför datorn på jobbet när man kan vara hemma och busa och gosa med sin lilla plutt istället :-( Sitter med ett foto i filofaxen som jag tar fram minst en gång i timmen och tittar på - urfånigt! Men det är så kul att komma hem på kvällen och mötas av hans leende, man får trösta sig med det helt enkelt, att det är skönt att få längta efter varandra lite!
 

Började också idag

Skrivet av  KarinE m Nils 8/5
Jag ska jobba 1 el 2 dagar i veckan t o m mars för att sen trappa upp. Också ångestladdat, men det har gått bra. Jag har bara en så jäkla sömnbrist. N ville amma både 02 och 05 inatt. Suck.Men det var kul komma hem och få ett strålande leende och veta att man gör någon lycklig...
 

Artiklar från Familjeliv