Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Här var det öde!

Skrivet av Draken
Vad gör alla? Är ni också stressade? Här i drakborgen är det livat värre på dagarna, liten Ida klättrar hej vilt överallt. Om hon kunde nöja sig med bord och stolar men icke - handfat och fönsterbänkar är också spännande ställen.
Så ni kan tänka er vad jag gör mest hela dagarna nu - jagar bebis :-)
Sover gör hon ff inte mer än 1,5-2 timmar i stöten på nätterna men det löser väl sig så småningom *gäsp*
Ha det gott alla - nu skall jag fortsätta jobba!
Kram
/Maria
Svar på tråden: Här var det öde!

Mors!

Skrivet av  Zandra
Nja, stressad vill jag väl inte påstå, men här är det alltid full rulle.

Aniara far som ett torrt skinn mest hela tiden. Idag har hon slagit mig med häpnad då hon sov 2 timmar mitt på dagen. Undrar nu om hon håller på att bli förkyld eller om det är den senaste veckans mardrömmar som mattat ut henne.

Annars går jag mest och grunnar över hur det ska bli när jag börjar jobba. Vi har ett rätt pressat år framför oss både vad gäller ekonomi & tid men det ger sig nog.

Hoppas att det blir en fin höst nere i Götet!

/Zandra
 

Hejsan

Skrivet av  Emma&Ida 6/11
Jag har lagt mig i Ide
*ler*

 

Ja, visst är det !

Skrivet av  Femina
Lite synd att det är så lite aktivitet härinne faktiskt!

Min lilla (11 mån snart)är också både här och var, men hon har inte börjat klättra ännu. Däremot kryper hon överallt. Hon har precis börjat gilla att man jagar henne. hon kiknar av skratt när man säger " nu kommer jag och tar dig" och så kryper hon så fort hon kan.:-) Hon har också börjat göra ålen om man lyfter henne när hon inte vill (alltså slappnar av totalt i kroppen och armarna uppåt).

Men det är en härlig tid att vara hemma med henne (har jag tyckt om alla åldrar hittills). Är väldigt kluven att börja arbeta. Men det ska jag så smått i januari. Men det är ett tag till.
 

Artiklar från Familjeliv