Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Wille möblerar om

Skrivet av Marie m Acke -02 och Wille juni -04
Ujujuj, nu går det undan. Wille fick första tanden igår, och hör och häpna, andra tanden IDAG! Undras vad som händer imorgon, om han kommer att se ut som en krokodil!:)
I alla fall är han en hurtig kille som går runt mellan möblerna då han inte skjuter dem framför sig. Ganska kul att gå in kök eller vardagsrum efter en stund då han "gått lös". Stolar och pallar, korgar och annat har bytt plats. Han släpper händerna då han står så snart går han väl för egen maskin. Hjälp, min bebis är snart väck!!:) :) Kvar har jag två busungar! Bebistiden är alldeles för KORT, eller vad säger ni?

Kram på er alla!
Svar på tråden: Wille möblerar om

Busiga barn

Skrivet av  Fumlan
Hej på dig! Roligt att höra om din lilla busiga krokodil. S har fullt upp med att hitta på mer eller mindre farliga äventyr. Jag blir alldeles matt =) Bebistiden känns kort nu när de utvecklas i raketfart. Lugna sysselsättningar just nu är att S sitter i badet när jag duschar (tro det eller ej men han verkar nöjd med att pilla på en schampoflaska och biter inte så mycket på den) och att sitta på köksgolvet och leka med decilitermått. Släpper jag däremot in honom i vardagsrummet blir det värre - där finns så mycket intressant och farligt. Sladdar, granen, videon (den är säkrad men jag vill inte att han ska hållas där), tv, böcker och tidningar (att mumsa på och riva sönder) under soffbordet.
 

Artiklar från Familjeliv