Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

jag föreslår

Skrivet av höstmamman
en ny snackgrupp som heter "Mia". Där kan mia/Mia/Mia sthlm skriva så mycket hon vill och vi kan svara i den mån vi orkar. Sedan kan också vi andra få lite plats på "Tonåringar" igen. Tyvärr så börjar det bli lite tröttsamt med alla Mia-inlägg.
Nej, skämt åtsido, jag hoppas också att Mia kan hålla sig lite innan hon klickar på "Skicka". Annars tycker jag inte att det ser ut som att hon och hennes dotter har mer problem än andra. Snarare att hon skriver om även de minsta lilla incidenterna i sitt liv som andra kanske inte skulle tycka var värda att prata om. Det kan vara så att det är Mia, och inte hennes dotter, som skulle behöva någonting, kanske en vän.
Svar på tråden: jag föreslår

Vettiga reflektioner du

Skrivet av  Elisha
ger tycker jag.

Men som någon också skrev här nedan, andra med problem försvinner i mängden Mia-inlägg.
 

Risken

Skrivet av  Joa
är ju att "mia" byter nick :) Men det märker man ju snabbt ;)
 

Har lagt ner den här sidan ....

Skrivet av  ~Trixie~ med tre
....för ett tag för det blir för ensidigt för mig med en person som frågar och svarar hela tiden. Återkommer senare..........;)
 

jag med- ha det gott! *imt*

Skrivet av  Joa
re
 

Intressanta tankegångar

Skrivet av  Tonårsmamma
För ibland verkar det som att hon oroar sig för problem som KAN uppstå IFALL...

Så det är kanske som du säger, att hon söker kontakt. Men då finns ju flera forum här som skulle passa henne, där hon garanterat får någon att snacka med istället för att det blev så här nu.
 

Artiklar från Familjeliv