Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Uppdaterat julibarn

Skrivet av Kirsi m. Liam -01 & Andrea -04
Jag har haft en hel del problem med min uppkoppling så jag har inte kunnat komma åt pssagens server. Men igår så funkade det helt ok ett tag, så jag passade på att stressuppdatera så gott jag kunde. Jag troooor att jag fcik med allt som fanns inne. Men som sagt, jag var stressad så det kan hända att jag strulat till det mer än normalt ;)

Jag passade även på att öppna december täckena när jag ändå hade tillgång till servern. Som jag sagt tidigare så är det två aktiva täcken i december. Ett som hör till, alltså jul, lucia, advent, nyår och allt vad december innebär. Festklädd heter decembers plustäcke.

Det ordinarie täcket är små händer och fötter. Innebär alltså en (eller två) hand och/eller fot. Ifall man vill ha med båda så vore det en fördel att ha dem på samma lapp.

Så börja skicka in nu! Fast man vet aldrig när jag uppdaterar, det beror på hur min uppkoppling beter sig. Ska byta leverantör så fort vi klurat ut vilken som verkar bäst.

Ja just det! Decembers extratäcke kommer att vara öppet ett par dagar in i januari, det ifall det är nån nyårsfin bebis som vill komma med i det täcket.
Och november är öppet ett par dagar till, så skynda med mamma-barnlappar om det är nån som glömt skicka in!

Ha det gott alla ni, nu ska jag jobba vidare. :)
Svar på tråden: Uppdaterat julibarn
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv