Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

med risk för att verka skrytig...

Skrivet av Ebba m.3
men, jag berättar ändå, Engla stod och gungade på alla fyra idag!! alltså hon fick upp hela överkroppen och stod i krypställning! Blev jätte förvånad hade inte väntat mig nåt sånt än på ett tag... men så är hon ju en smalis så hon har ju inte så mycket att "bära upp". Nu går det undan!
Svar på tråden: med risk för att verka skrytig...

Men du!

Skrivet av  Kirsi m. Liam -01 & Andrea -04
När man är mamma FÅR (läs ska) man vara skrytig! Det ingår i jobbet, och varför annars skulle man få barn om det inte vore för att få skryta om dem. *fniss*

Och så duktig hon är! :) Vänta en vecka eller två så får du springa efter henne. ;)

När vi ändå är på skrytar humös å skan jag tala om att Andrea kan sitta själv nu. Hon började lite smått för några veckor sen, men nu är det på riktigt. Visst vinglar hon till emellanåt, men oftast får hon tag i balansen innan hon tippar över. Lika duktig med sittandet som storerbro var. :) Nu väntar vi på att hon ska vända sig
 

Åh vad duktig tjej du har!

Skrivet av  Ebba m.3
Ja, jo skryta får man helt klart när man är mamma! Engla sitter också ganska bra nu, men tippar hon över så kan hon inte häva det... När ni minst anar det så vänder hon sig säkert! *Kram*
 

min Elsa var

Skrivet av  Helen m Jonatan 040701, Elsa 02, Matilda 00
också sådär tidig, kröp när hon var 4 mån, är glad att Jonatan inte har så bråttom, vill hinna njuta av min bebis lite längre.
 

Oj. krypa redan vid 4 månader!

Skrivet av  Ebba m.3
ja då förstår jag att du vill njuta lite längre denna gång!
 

oj oj!

Skrivet av  Katarina m. Leon
Å den duktiga tjejen har vi träffat idag ;) Klart att du ska skryta när hon är sååå duktig! *kram*
 

japp!

Skrivet av  Ebba m.3
Det är det! Tack för senast och *kram* tillbax!
 

men oj

Skrivet av  ~*Nina med Jennifer -02- & Lucas -04-*~
vad snabbt det går.. för vissa.. *ler*

tycker inte alls att det är skrytigt-klart man vill dela med sig om ens barns framsteg!

ja du..snart har vi inga små bebisar som ligger där dom ligger längre..

kramisar
 

Nej, Engla tenderar

Skrivet av  Ebba m.3
att hamna längre och längre bort från lekfilten och leksakerna som hon vill åt. När hon försöker åla sig fram kommer hon liksom bara baklänges. Behöver jag tala om att jag har en lite frustrerad tjej här hemma? Kramis!
 

Klart du ska...

Skrivet av  Tindragull
...skryta!
Jag skryter också hejvilt om min lilla vilding. Hon hittar ständigt på nya saker och häromdagen satt hon själv utan bekymmer. Något framåtlutad, men ändå...
Tiden då hon låg kvar på samma ställe mer än 2minuter är för länge sedan förbi... Det kravlas, rullas och gås baklänges i gåstolen... Skönt att man har en vallande hund hemma...
Kram! Linda & Tindra 040727
 

Ja visst är det kul!

Skrivet av  Ebba m.3
men snart är tiden förbi när man kan ta det lugnt, snart springer de omkring och drar i dukar och river ut allt i bokhyllorna, ska försöka passa på att ta det lugnt medan jag kan! Kram tillbax!
 

Artiklar från Familjeliv