Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

gråter och skrattar som en stor kille..

Skrivet av Kajsa m Oliver 5 ½ mån
Hej!
Igår fick Oliver sin andra spruta, då grät han på riktigt. Ni vet som ett större barn och inte som en bebis.Stackars liten .. På em när vi sen lekte en stund så skrattade han på riktigt, inte woa-a som han brukar utan mer woa-a-a-a-. Han hade så kul-- åt en studsande boll. Så det kanske blir en liten fotbollsspelare , vem vet?
Hur är det med era bebisar, har de oxå en massa söta skratt m.m. för sig.
Jag önskar att jag kunde spela honom lite oftare men vi har ingen egen kamera så det blir bara när mina föräldrar är med.

Han vägde 8770gr och var ca 69-70 cm lång. Ojoj vilken stor kille.
Hoppas ni får en mysig tretton helg,
Kram Kajsa
Svar på tråden: gråter och skrattar som en stor kille..

Stora killen!

Skrivet av  Ango & Victor 040802 + 2 till
Ja, de är verkligen lättroade de små...för det mesta iaf.
Victor håller på att skratta ihjäl sig varje gång någon nyser eller om man låtsas nysa! Lättroad som sagt *s*!
Vilken stor och ståtlig kille du har. Min är en lillskrutt fortfarande och vägde endast 5600 g, 2 dagar före sin 5-månadersdag.
Nästa torsdag ska vi ta nästa spruta, så vi får se om det blir några tårar från lillis då!

Kramisar
 

Åh, guliigt!

Skrivet av  Cilia med June
Jag -älskar- när June skrattar - hon är kittlig! Och så låtsasskrattar hon ibland för att hon tycker det känns bra, tror jag. Hon säger hä-hä hä-hä och sen sprallar hon i hela kroppen. :)

June vägde 8770 när vi vägde henne sist - för en månad sen! Det är galet vilken skillnad det är på ungarna. (erkännas ska ju att hon är störst av barnen i föräldragruppen också, de tycker hon är en monsterbebis. :D)
 

Artiklar från Familjeliv