Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej hallå....

Skrivet av Lami med tre!
hoppas ni har det bra! Jag har inte skrivit aktivt på ett par veckor, men nog läst vad ni skrivit. Ser att ni börjat med smakisar lite smått. Det har även vi, men inte särskilt regelbundet eller så, det kommer väl...(tredje barnet=vilja ha den bekväma ersättningen så länge som möjligt????)

Här pendlar känslor och humör hela tiden eftersom tre av våra kära gamla vänner är borta.(Thailand...) Men livet måste ju gå vidare med barnen som vanligt så det har varit en tuff första tid...
I morgon ska en kompis "ta med mig" till Göteborg för att få lite egentid med shopping. Ska bli kul.

Ha det gott alla!
*kramar*
Svar på tråden: Hej hallå....

Hej!

Skrivet av  Cilia med June
Åh vad jag lider med dig!
Samtidigt känner jag att det måste vara blandade känslor nu när det media börjar släppa fram andra nyheter också?
Jag minns från när en vän till mig avled och det var på nyheterna (lokalnyheterna alltså). Det kändes inte bra att lokalmedia tog upp det, men det kändes konstigt när de inte gjorde det.
Lite som att Hallå, ska livet gå vidare nu? Vad ska vi göra hän våra känslor och vår sorg och vill ingen lyssna längre?

Men du, det vill vi. När och om du har lust att prata så kommer vi att lyssna. Så du vet.

Vad kul med shopping, förresten! Jag är galet sugen på att handla nu när det är rea, men i år som alla andra år så är mina pengar slut. Jag brukar få reashoppa den 25 - när alla fynd är slut. :)

June äter mat som om hon aldrig gjort annat - men bara burkmat. Hon ruinerar mig, ungen! :)
 

Ledsamt...

Skrivet av  Polly
med era vänner, men som du säger livet måste gå vidare. Hoppas ni har många fina minnen av dem att "leva på". Håller med dig om 3:e barnet också, har ingen brådska med något denna gången. Hoppas du får en trevlig dag trots allt imorgon och att du inte bara kommer hem med kläder till barnen!
 

Artiklar från Familjeliv