Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Flera bebisar som

Skrivet av Stina m. William 0306 & Ludwig 0408
rullar runt en massa. Ludwig rullar runt hela tiden tycker jag. Är lite skoj nu när det händer lite, samtidigt som man vill att de ska vara små bebisar länge.
Svar på tråden: Flera bebisar som

här rullas det oxå!

Skrivet av  bodil
och så snurrar han runt när han ligger på mage... alltså som en propeller om du fattar vad jag menar! *s*

visst är det så två delat med deras fram fart man vill ha sin lilla lilla bebis å samtidigt är det så roligt och så ofrån komligt att de växer upp! *ler*
 

här rullas det...

Skrivet av  Kajsa m Oliver
Hej Stina!
Jodå, Oliver rullar och rullar. Så fort man lägger honom på rygg rullar han över på mage. Sen liggar han där och stånkar tills han blir arg och då hjälper jag honom till rygg igen för att visa hur han kan göra, varvid han snabbt rullar över på mage.

Hur går det för Ludwig fastnar han oxå i något speciellt läge?
Det är lite konstigt att Oliver kan rulla från rygg till mage fast det ska vara svårare än från mage till rygg och det grejar han bara ytterst få ggr.
Mvh Kajsa
 

Nej

Skrivet av  Stina m. William 0306 & Ludwig 0408
han fixar det väldigt bra att ta sig runt. Men han blir lite arg i sängen om täcket är i vägen för då går det inte att ta sig runt. Han rullar runt på nätterna ligger på magen ibland och rygg ibland.
Hoppas att Oliver kommer på hur man gör snart så slilper han bli arg. Ha det.
 

inget rullande här!

Skrivet av  mija
Hjalmar ligger mest på mage... han kan vända sig till rygg, det gör han ibland.

Enstaka gånger har jag sett honom vända från rygg, och vispar runt gör han en massa, i natt skulle jag ta upp honom ur sängen och förstod först inte vad det var jag såg! Då hade han gjort en pippi långstrump med fötterna på huvudkudden! oj vad jag skrattade åt mig själv n\'är jag förstod!
 

Artiklar från Familjeliv