Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Gabbe! helt OT

Skrivet av Ullen
Jag såg att du på ett annat snack efterlyste overaller för stora barn och vuxna. När jag var i en second hand-butik igår hade de många skidoveraller i vuxenstorlek. Det var ju modernt för några år sedan. Tyvärr var många väldigt färgglada, men det kanske inte spelar någon roll?
Svar på tråden: Gabbe! helt OT

Hej!

Skrivet av  Gabbe
Det låter intressant. Hör gärna av dig till mig om vilken butik det var.

Maila mig gärna på min email istället, eller i gruppen barnkläder (jag kollar den regelbundet) så slipper vi ta utrymme för den frågan här.

Tack för att du vill tipsa mig!

MVH

Gabbe
 

Vad ska du med overaller till?

Skrivet av  undrar
Har vi en infantilist som snackvärd kanske? Det verkar så. Vill du ha sparkbyxor för vuxna också?
 

Oj vad fel det blev...

Skrivet av  Gabbe
Hej!

Jag ber om ursäkt om jag gett någon form av felaktiga uttryck eller signaler. Om jag förstår dig rätt så är din fråga om jag har någon form av sexuell dragning. Visserligen har jag inte planerat att prata om mitt sexliv på föräldranätet eftersom jag anser det högst personligt. Men eftersom du verkar ha missförstått det här med overaller så ber jag att få hänvisa till mitt inlägg på "Barnkläder": "Overall till större barn! (2003-12-09 21:30:46) Gabbe" så ser du varför jag efterfrågar det. Jag försörjer mig som familjehem och har ett antal barn med större eller mindre neuropsykiatriska problem och ett stort problem är faktiskt att det är svårt att hitta bra kläder eftersom dom sliter oerhört.

Jag beklagar att du missuppfattat detta men jag tar gärna och förklarar det bättre. Jag är van att mötas av viss misstänksamhet eftersom jag är endast 27 år, kille, ensamstående och dessutom egen neuropsykiatrisk diagnas som jobbar som kvalificerat familjehem till barn och tonåringar, jag inser att det är svårt att förstå sig på och självklart kan ställa frågor bland andra människor så jag bemöter gärna kritik eller frågor.

Däremot tycker jag att den här gruppen inte är rätt forum för detta. Du är välkommen att maila mig:

[email protected]

Med vänlig hälsning

Gabbe
 

Artiklar från Familjeliv