Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ami & Sussie!

Skrivet av Notte m tjejer 0202&0409
Nu har jag lagt några bilder på Septembersidan. De ligger under Notte-övrigt, lättast att hitta under senast inlagda bilder och sen scrolla förbi alla gamla magbilder.
De är väl inte så jätteavancerade, men jag har precis kommit igång med nya Paint Shop Pro 9 så jag leker mest och får liksom inte så många bilder färdiga. Mycket småpillande blir det... och tid tar det!
Svar på tråden: Ami & Sussie!

Så fint

Skrivet av  Sussie m. Oliver 02 & Isabelle 04
du gjort! Men vilket Ps är det? PSP? Jag har PS 7 och har inte sett dom ramarna.

Julkortet är jättefint. Jag gjorde ett nästan likadant åt en kompis. Hennes 2 -åring kramade magen (gravid) och kortet var svartvitt med bara en röd tomtemössa. Så nöjd:-)

Ok, nu när jag läste lite mer noga ser jag att det inte är PhotoShop du har, det förklarar varför jag inte hittat det, *s.
 

Nä jag kör ju

Skrivet av  Notte m tjejer 0202&0409
budgetvarianten Paint Shop Pro.
Är fullt tillräckligt för mig, har faktiskt aldrig testat Photoshop, lite pga att jag är rädd att jag ska gilla det :-)
Vi köpte PSP 9 nu och det kostade ca 940 kr, helt överkomligt!
När det gäller frames så finns det MASSOR att ladda hem, det svåra är att hitta de fina. Denna följde med i ett extrapaket som man fick ladda hem från deras sida.
 

Vad fint!

Skrivet av  Ami m Vidar
Den blommiga ramen gillar jag skarpt. Det är roligt när man kommer på något. Vilken tid det tog innan jag kom på hur man kan arbeta i olika lager. Visste om att det skulle gå, men inte hur. =)
 

Artiklar från Familjeliv