Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Disney On Ice ikväll!

Skrivet av Cami med min goa Alicia
Tjoho vad kul det ska bli! Minstingen får vara hemma med sin gudmor så jag får ägna 100% till bonusarna nu innan de åker hem. Någon mer som ska in? Vi åker med farmor och 2 kusiner.
Svar på tråden: Disney On Ice ikväll!

Mysigt!

Skrivet av  Anna K med Flipp & Vendela
Hoppas att ni får det riktigt trevligt!
 

Det var KANON!!!!!!

Skrivet av  Cami med min Alicia och the bonusladies
Såååå himla bra! Det är 4:e året i rad jag går nu. Innan dess så gick jag mer sporadiskt. Nu är det tradition och jag längtar redan till nästa år. I natt ska jag vara skridskoprinsessa! :)
 

vi var där

Skrivet av  Stina m Nathalie 6/5-01 & Robin 3/9-04
idag 11,30. Hela familjen, mormor o morfar o farmor. Det gick kanonbra med Robin, han verkade gilla det han såg sen somnade han. Nathalie älskade det. Vi var även där förra året, Nathalie då 2,5 var även då i extas.

Jag tycker att årets var mycket bättre än förra årets.
Hoppas ni får det trevligt.
 

Visst var det bra??!!!

Skrivet av  Cami med min Alicia och the bonusladies
Tyckte det var bra förra året, men i år var det verkligen outstanding. Vilken styrka Tarzan visade på när de gjorde konsterna på lianen!!! WOW!!!
 

Evelina ska se den här i Göteborg

Skrivet av  Nettis m. Evelina -00 & Kajsa -04
med sin faster, hon fick biljetter i julklapp och ska för första gången följa med faster ut på "äventyr".

Återstår att se hur nu en snart 5\'åring kan manipulera sin faster till att få som hon vill då faster inte vet de "normala" reglerna här hemma.

Hoppas ni hade trevligt.

/Nettis
 

Åh, hon är 4 år...

Skrivet av  Cami med min Alicia och the bonusladies
Kommer att älska det! Vi satt och sjöng med i alla låtarna och klappade händerna när vi inte skulle :) Hade sååå roligt!
 

Hon längtar så tills nästa lördag

Skrivet av  Nettis m. Evelina -00 & Kajsa -04
för då smäller det!!!!!!!

Vi har satt upp milstolpar från julafton tills nu, idag va en av dom då vi själva va och såg på Emil i Lönneberga på Lisebergsteatern här i Göteborg. Jättekul med alla barnen men vi hade lämnat Kajsa hemma med pappa så det va Evelina, jag, min mamma, min syster bara. Vi satt nog alla o trallade med i låtarna.

/Nettis
 

Artiklar från Familjeliv