Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Bästa julklappen var biljardbordet från

Skrivet av Cami med min Alicia och the bonusladies
min brorsa till alla 3 tjejerna! Det har gått varmt här dygnet runt sedan julafton. Vi är snart proffs på minibiljard! :) Kan klart rekommenderas, 300 sek på Citygross! Inte alls så litet som borden var när jag var liten, alldeles lagom för ett lägenhetsvardagsrum!
Svar på tråden: Bästa julklappen var biljardbordet från

tufft

Skrivet av  Jessica* med Dante
men låter det inte massor? Jag är allergisk mot ljud hemma, men älskar biljard!
 

Närå

Skrivet av  Cami med min Alicia och the bonusladies
Ganska dämpat ljud faktiskt. Vi kör när Alicia sover och hon har inte vaknat en endaste gång.
 

hmm

Skrivet av  Jessica* med Dante
kanske vore något då? Men var ska ni ha det när ni inte spelar?
 

Sparar kartongen

Skrivet av  Cami med min Alicia och the bonusladies
och lägger väl bordte under sängen eller nåt. Men vi har ett perfekt utrymme nu mellan nya soffgruppen och bokhyllan (där har vi granen just nu) så det kommer förmodligen stå uppställt där. Vi är ju speltokiga Tomas och jag så vi spöar varandra i allt hela tiden :)
 

Låter skoj..

Skrivet av  Jess och Olivia
Vem vinner???
 

Ungarna spöar vi så klart :)

Skrivet av  Cami med min Alicia och the bonusladies
mellan Tomas och mig så varierar det... Just nu ligger han lite bättre till för han spelar både nineball och snooker på datorn så han övar vinklar dagligen, men jag vinner var tredje gång ungefär. Viktigt det där! :)
 

Japp...

Skrivet av  Jess och Olivia
Min sambo och jag spelar spel typ RISK och så men oftast förlorar jag..och när jag förlorat för många gånger så spelar vi inte mer...hmpf lite pinigt att erkänna men Ja jag är en DÅLIG förlorare...
 

Artiklar från Familjeliv