Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Har era bebisar..

Skrivet av Hanna m Mira & William
..börjat visa rädsla för andra människor än?Såg på william för första gången på riktigt hur han blev ledsen när min pappa tog honom. Underläppen började darra ( hur sött som helst) och han letade med blicken efter mej. Han träffar ju mormor och morfar jätteofta så han borde ju vara van vid dom. Men han blir väl en liten mammagris.;=)
Svar på tråden: Har era bebisar..

Jodå

Skrivet av  Sofia m. Aron 021002 & Alva 040826
Alva har blivit rädd för sin mormor, läkaren och sin pappa (!). Underläppen börjar darra och så gallskriker hon och lugnar sig inte förrän jag tar henne i famnen. Känns lite skönt för mig faktiskt att hon har sånt behov av mig, men det kan ju bli jobbigt om hon blir en riktig mammagris. Aron har aldrig varit rädd för främmande människor, och då menar jag faktiskt aldrig.
 

Japp!

Skrivet av  Ami m Vidar
Men det är lite beroende på dagsformen. Ville inte vara med mormor idag och på kvällen så duger oftast bara jag, en liten mammagris, helt klart!
 

nja

Skrivet av  jannice med prinsessa (nathalie)
det enda jag märkt är när en gammal rullatordam kom o ville kika på nathalie när hon var sömnig i vagnen, tanten klappade nathalie på armen o nathalie drog genast tillbaka händerna bakom huvudet, men efter en liten stund drog hon på smilbandet igen :)
 

En gång

Skrivet av  Johanna m Elsie-bus
ganska nyligen blev hon jätterädd för min kusins fru som är japanska. Det fortsatte hela kvällen. Men jag tror att det var någonting med just henne - för dagen innan hade hon träffat min andra kusins fru som är spanjorska och mycket mörkare än Kaori, så jag tror inte det var det. Hoppas hon inte blir blyg ännu! Lilla gullet... :-)
 

Inte än..

Skrivet av  Jess och Olivia
Men hon blir väldigt missnöjd om hon bollas runt för mycket...Typiskt farfars problem..fniss..
 

Artiklar från Familjeliv