Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nya ps-bilder

Skrivet av Ami m Vidar
Om någon, kanske Notte eller Sussie, är intresserade. Några nya photoshopredigerade bilder finns på hemmisen under mig, Ami.
Svar på tråden: Nya ps-bilder

fint!

Skrivet av  Hanna m. Mira & William
visst är det superkul att hålla på i ps! tyvärr tar det sån tid..presis som m. allt annat som har med datorer att göra.. Man fastnar och kan sitta i evigheter och får INGET annat gjort!
Måste fråga hur du fick till blomman lila och resten svartvitt? Har försökt göra liknande men det har inte funkat! Måste ha misstat nått...?
 

Bra fråga..

Skrivet av  Ami m Vidar
Jag har INGEN ANING hur jag gjorde med blommorna. Det bara blev.. Hade markerat blomman, färglagt, sedan gjorde jag om med något filter. Kanske..
=)
Bra svar..
 

haha..

Skrivet av  Hanna m. Mira & William
..glömmer oxå alltid bort hur jag har gjort!..om du kommer på så säg till mej!
 

Angående PS...

Skrivet av  Jess och Olivia
Ni måste jobba i lager då kan ni plocka in olika saker och färglägga eller göra bilden svartvit... Leta reda på lager och se till att ni är i rätt lager när ni lägger till saker...:-D
PS är verkligen jätteskoj..
 

vad bra!

Skrivet av  Hanna m. Mira & William
det där med lager fattade jag inget av i början men nu så...det är nog världens roligaste dataprogram.!?=)
 

jag med!

Skrivet av  jannice med prinsessa (nathalie)
ja gillar ps, jobbar mest i 8:an. Det är kul men ja det tar tid. Fina bilder du lagt upp. Årets julkort gjorde jag i ps o "många ansikten".
 

Tack!

Skrivet av  Ami m Vidar
Det är såå roligt med PS. Har 7:an hemma. Men jag tycker att det saknas saker, men man upptäcker eftersom. Jag gjorde också årets julkort i PS. Har du lagt upp din på hemmisen?
 

ja, kolla på hemmisen :)

Skrivet av  jannice med prinsessa (nathalie)
*
 

Artiklar från Familjeliv