Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu har vi beställt resa till bulgarien

Skrivet av tona m Kevin 000710 & Noah 040831
ska resa hela familjen + lite släktingar. Vi åker i juli, få se hur det gå med två. Men det ska väl funka bra. Längtar efter sol å bad, och en och annan pararplydrink =) Bäst och börja med dom där sittupsen till bech 2005 *hahah*
Svar på tråden: Nu har vi beställt resa till bulgarien

Vad mysigt!

Skrivet av  Anna K med Flipp & Vendela
Vad härligt att komma iväg på lite semester. Skulle gärna få lite sol på min grönvita kropp;-)
 

Ja, det är man ju inte så bortskämd med nu..

Skrivet av  tona m Kevin 000710 & Noah 040831
läääängtar.
 

Och vi ska till Turkiet! :)

Skrivet av  Mascot m. Kevin
Åker 18/6. Yummie! :)
 

Ja visst blir det härligt

Skrivet av  tona m. Kevin 000710 & Noah 040831
 

Vad skönt!

Skrivet av  Anna m Klara 021123 & Michael 040909
Vart i Bulgarien åker ni, Golden Sands? Fördelen att åka med släktingar är ju att det då finns många som kan roa barnen :) Storfamiljskonceptet är underskattat!

Vi planerar som bäst semestern, det blir nog 1-1,5 vecka i Madrid och 1-2 veckor på Ibiza, om vi får som vi vill.....
 

Vi ska till Nessebar

Skrivet av  tona m Kevin 000710 & Noah 040831
vi har varit i Albena två ggr innan, men Nessebar ska visst vara bättre. Ibiza och Madrid låter ju inte heller fel =)
 

Nää, det är inte dumt alls

Skrivet av  Anna m Klara 021123 & Michael 040909
Det blir 4:e gången vi år på Ibiza, fast första gången med barn. Jag längtar otroligt mycket redan-värmen, solen, sanden, maten, sällskapet, folket....

Jag var i Albena 89 (tror jag det var). Det var bra tyckte vi då, mem an aning ryskt....Vet inte alls hur det är numera, är det ok?
 

Albena är så där

Skrivet av  tona m Kevin 000710 & Noah 040831
anningen lugnt även när barnen är med, inte så stort. Utbudet är också så där, hoppas nu att nessebar är bättre.
 

Underbart!

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
Så skönt det låter. Vår första resa med henne blir i maj när vi ska på bröllop i Spanien.
 

Härligt...

Skrivet av  tona m Kevin 000710 & Noah 040831
Var ska ni nån stans i Spanien?
 

Vi skall till Gran Canaria!!!

Skrivet av  Mie + Oscar 03 + emil 27/9
Det skall bli spännande att se hur det går att resa med två så små barn...Men vi blir två barn och sex vuxna, så det skall nog gå bra! :-)
 

Ja det är fördelen

Skrivet av  tona m Kevin 000710 & Noah 040831
när man är många och få lite hjälp =) Den store va 10 månader när han va med till Cypern, nu har man ju som sagt två busfrön Lycka till!
 

Vi beställde resa förra vecka.

Skrivet av  Nettis m. Evelina -00 & Kajsa -04
Vi beger oss tll Cypern i oktober.

De där sittupsen lär behövas här, ska också ta tag i träningen nu inför sommaren och resten av livet också.

/Nettis
 

Ja vet inte hur man ska

Skrivet av  tona m Kevin 000710 & Noah 040831
få tillbaka lite av sin "gammla" kropp i gen (givetvis inte det viktigaste) men ändå. Är så dålig på å träna, få ta sig i kragen, men man får väl en skön semmester ändån =)
 

Artiklar från Familjeliv