Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Känner mig helt desperat vad gäller dop! :(

Skrivet av Mascot m. Kevin
Prästen här i församlingen är sjukskriven t.o.m. juni. Finns säkert någon annan som "rycker in" men jag hade helst velat ha honom. :(
Och vem kommer på dopet? Grannparet vet jag. Och mina fastrar. Men sen vete sjutton. Alla har så långt att åka. Kan bli svårt med sovplatser om de vill/kan komma.

Och vad ska jag bjuda på? Och var??

Näää, det här känns tråkigt. Känner att jag gärna döper honom pang bom bara och sen är det klart. Men då blir många besvikna...

Usch.
Svar på tråden: Känner mig helt desperat vad gäller dop! :(

va jobbigt...

Skrivet av  Mia o Max 040918
men den andra prästen är säkert helt ok o dopet behöver ju inte vara så stort... Det ordnar sig ska du se :)
 

Förstår dig!

Skrivet av  jannice med prinsessa (nathalie)
Vi ha också långt till de som vi vill ska komma, 80mil och 60mil åt andra hållet..... Funderar på att ha dopet i maj så ja hinner hitta sovplats åt alla o att det är lite varmare ute.
Det går nog bra för er!
Kram.
 

hej"

Skrivet av  silvie&Maya
jag har dop nu på söndag och känner som du. Vad ska gästerna äts, var ska jag få plats med dom hemmaa!!!!! För dom hade ingen lokal att hyra, Har inte nes bjudit alla än, ingen dopklänning, ja jag har inget och dopet är om 6 dagar hahahah! jaja vi får se hur d går
 

Känner igen mej...

Skrivet av  tona m Kevin 000710 & Noah 040831
visst är det jobbigt. Känner likadant, med mat var ska vi va osv. Hoppas det löser sig. Kram
 

Artiklar från Familjeliv