Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Cami, vagnfråga :)

Skrivet av Sofia m. Aron 021002 & Alva 040826
Vad tycker du om paraplyvagnen du köpte från Babyproffsen? Använder du den mycket? Tar den lite plats? Och vad kostade den förresten?
Undrar Sofia-alltid på jakt efter ny vagn :)
Svar på tråden: Cami, vagnfråga :)

sofia!

Skrivet av  jannice med prinsessa (nathalie)
adda mig på msn buhuhu
[email protected]
 

Jamen va bra

Skrivet av  Sofia m. Aron 021002 & Alva 040826
har försökt söka bakåt där du hade skrivit din adress men det är så seeegt så jag gav upp. Nu addar jag dig.
 

VA???

Skrivet av  Jessica* med Dante
Nu igen:) Du är väl för rolig!
 

Nänä

Skrivet av  Sofia m. Aron 021002 & Alva 040826
inte än, men kanske till sommaren :) Man måste ju planera hela tiden iaf :)
 

så klart:)

Skrivet av  Jessica* med Dante
att jag inte tänkte på det! Hur går det med husplaner?
 

Tja

Skrivet av  Sofia m. Aron 021002 & Alva 040826
dom ligger väl lite på is. Det är omöjligt att planera hus när man inte har nån tomt och vi kan bara inte bestämma om vi ska bo på landet eller i stan. Beslutsångest till max!
 

ja fy

Skrivet av  Jessica* med Dante
det är en ganska stor fråga. bor ni i stan nu?
 

Toppen

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
tycker jag! MEN jag kan absolut ingenting om vagnar så vad ve jag. Saknar att man inte kan vända styret så att hon är vänd mot den som kör... Annars är den kanon med fullt liggläge, stadig stor suflett, lätt att handskas med, tar lite plats och kostade 1200:- hr jag för mig.
 

Okej

Skrivet av  Sofia m. Aron 021002 & Alva 040826
Jo, när man har en liten vill man ju helst ha dom vända mot sig, fast nån sån paraplyvagn tror jag inte existerar...
Fast man inte kan nåt om vagnar så vet man ju ändå vad man själv tycker är bra, eller? Så jag är tacksam för din åsikt. Funderar på att kanske köpa en sån när jag åker över till Sverige i sommar :)
 

Du vet väl att

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
det är straffbart att inte åka till Stockholm när man besöker Sverige?? Och isoleringscell om man besöker Stockhom och inte meddelar oss andra Stockholmsbor att man kommer och livstid direkt om man vägrar att fika med oss andra septembermammor när man har tagit sig ända från Finland till Sverige (Stockholm då natuuuurligtvis)??????
 

Hehe

Skrivet av  Sofia m. Aron 021002 & Alva 040826
mja, tyvärr lär det nog bli bara Umeå :) Fast igår såg jag en annons om en kryssning till Stockholm och sa åt Matias att det borde vi åka på, bara han och jag! Fast en fika skulle man förstås få inklämd :) Tja, vi får se hur det blir sen och blir det Stockholm så kommer jag minsann att annonsera min ankomst och då får ni gå man ur huse för att fika med mig, så det så.
 

Artiklar från Familjeliv