Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

MSN

Skrivet av Jessica* med Dante
finns jag numera NOG på??? Jag är inte så bra på sånnt. Men om man vill adda mig så tror jag att det ska gå på
[email protected]
Svar på tråden: MSN

får jag??

Skrivet av  Marre m. Christian
Tänkte fråga först!! =)
 

självklart

Skrivet av  Jessica* med Dante
får du det:)
 

Nu var det gjort! =)

Skrivet av  Marre m. Christian
Ser fram emot givande konversationer.. =)
 

Jag addade dig

Skrivet av  Sofia m. Aron 021002 & Alva 040826
Men du är ju offline, hmpf :)
 

JAg vill ha dig oxå på min msn...?

Skrivet av  Mini mE m Mini
kan du inte adda mig på din?
 

ja addade :)

Skrivet av  jannice med prinsessa (nathalie)
[email protected]
 

Jag har lagt till dig.

Skrivet av  Sussie m.Dennis-02 och Ida 22/9-04
Hoppas att det var OK.

Började städa garderober förut så jag har inte varit inne här och svarat på ditt inlägg. Men jag hoppas att vi ska kunna ta en fika i veckan.

Hoppas att Kattis och Anna läser här under dagen oxå så vi kan komma överens om en dag.
 

:)

Skrivet av  Jessica* med Dante
fint! En annan dag blir super!
 

Jag läser nu.....

Skrivet av  Anna m Klara 021123 & Michael 040909
Har varit på ICA Maxi och handlat, så den här dan känns som om den redan försvunnit ur almanackan.....

Jag kan fika jämt, utom kanske ons mellan 10 och 1030, då jag ska till BVC. Eventuellt tar K det, så kommer jag och Klara och fikar.

Jessica, är du fortfarande uttråkad? Klara var tidigare på miserabelt humör, hon skulle nog behöva lite aktivitet. Båda barnen sover nu, men om det passar och fungerar kanske vi kan komma förbi en stund sen? Jag kan höra av mig när de vaknat om du vill?
 

Nu är jag här.....

Skrivet av  Anna m Klara 021123 & Michael 040909
Har varit på ICA Maxi och handlat, så den här dan känns som om den redan försvunnit ur almanackan.....

Jag kan fika jämt, utom kanske ons mellan 10 och 1030, då jag ska till BVC. Eventuellt tar K det, så kommer jag och Klara och fikar.

Jessica, är du fortfarande uttråkad? Klara var tidigare på miserabelt humör, hon skulle nog behöva lite aktivitet. Båda barnen sover nu, men om det passar och fungerar kanske vi kan komma förbi en stund sen? Jag kan höra av mig när de vaknat om du vill?
 

Nu

Skrivet av  Jessica* med Dante
är det fullt ös här! Men vad sägs om Öppna förskolan i morgon förmiddag. Borde väl vara öppet?
 

Mmmmm

Skrivet av  Anna m Klara 021123 & Michael 040909
Jag gör ett försök med det. K jobbar em, så möjligen ska vi till simhallen. Vi kan ju höras.

Jag hade nog ändå inte orkat ta "klä-på-kläder"striden med Klara nu, och så måste jag vänta på ett samtal som avgör om jag schabblat bort 1000 kronor eller inte.....
 

Lkpgpinglor! Gympa tisdagar

Skrivet av  Anna m Klara 021123 & Michael 040909
På tisdagar klockan 10 har Friskis mammagympa. Man får ta med sig bäbisen och ha liggandes på en filt (eller gå själv om man kan). Jag var på det i höstas och det var kul och otroligt skönt. Ville bara tipsa lite om någon har lust och möjlighet. Jag är sugen att gå imorgon, men har inte planerat dagen än.
 

usch!

Skrivet av  Jessica* med Dante
är det FK som krånglar? kan inte du ringa mig imorgon om du ska till öf? ska jag maila mitt nummer? Har ni varit på badhuset innan?
 

Inte denna gång

Skrivet av  Anna m Klara 021123 & Michael 040909
Även om jag har haft mina duster med fk och det varit en del strul tidigare.

Tyvärr är det helt och hållet mitt eget fel vad gäller dessa pengar. När jag fyllde 30 fick jag ett presentkort på paus. JAg var sugen att utnyttja det, men det föll bort i någon allmän röra. Efter kanske 7 månader påpekade min syster att det nog bara gällde 1 år, men jag tittade på ett annat presentkort på paus jag hade och det rekommenderades bara att man skulle använda inom ett år.

Nu hade vi tänkt gå på paus, och jag tittar på presentkortet. Mycket riktigt, gäller 1 år, de har alltså ändrat från rekommendation till att det bara gäller 1 år. Hade jag tittat på rätt presentkort hade jag ju sett det, men det gjorde jag alltså inte. Jag ringde dem, och möjligen kan jag få använda det i alla fall (hoppas, hoppas). Jag känner mig extremt låg just nu, och detta gjorde det inte bättre :(

Ja, maila numret, så ringer jag när jag vet vad vi ska göra. K har varit en del med Klara på badhuset, men vi har inte varit där med lilleman än. Jag har för mig att de har bäbistemp på vattnet just på tisdagfm, men det är väl bäst att jag dubbelkollar det, så att inte det med blir fel. Har ni varit på badhuset med barnen?
 

tja

Skrivet av  Jessica* med Dante
Jesper går ganska ofta med Amanda. Han tycker att jag och Dante visst kan följa med men jag är så nojig.. ."tänk om han fryser" etc... Men du får rapportera sedan. Tisdagar vore ju perfekt att bada för oss eftesom vi inte har dagis då. Trisst att du är låg. Är det mörkret eller rent allmänt? Äsch vi kan ta det när vi ses. Jag mailar dig nummret!
 

Jag vill oxå va med....

Skrivet av  Mini mE m Mini
får jag? får jag?
 

Artiklar från Familjeliv