Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Glömde berätta ju...

Skrivet av Malin m Elsa-Märta
Hon har idag lyckats vända sig från mage till rygg, 3 gånger!! Jag blev väldigt förvånad och stolt såklart!!

Vi brukar inte ha henne på mage så mycket, har fått för mig att hon inte gillar det... men ack så fel man kan ha, hon älskar ju att ligga så... iaf en stund... =D

Och så har vi varit på babysim idag för första gången, och hon var jätteduktig, höll upp huvudet jättebra, fick inte ens en kallsup.. :)
och blåste och bubblade med munnen hela tiden..
Fast Olivia som simmar i samma grupp då, har ju fuskat lite hemma med mamma Jessika och kunde ju redan dyka, det blev ju lilla Elsa-Märta mäkta imponerad på =) Fast det kommer det med, i sinom tid..

Svar på tråden: Glömde berätta ju...

Vad kul!

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
Babysim verkar ju vara jätteroligt! Stackars Alicia har en mor som fullkomligen AVSKYR badhus så det blir inget babysim för henne :( Ja, ja, får se om jag kanske få ge mig för hennes skull. Kan bara inte tänka mig att dra på mig varken baddräkt eller bikini och pallra mig ut i folkmassan på ett sterilt, iskallt badhus *ryyyys*
 

Men Cami...

Skrivet av  Jess och Olivia
Kan inte pappa gå med Alicia då??? Det är ju bra för dem att få vattenvana. Sen är det varmt i poolen ca 32 grader...skönt för frusna mammor. Bebblosarna tycker i alla fall det är skoj...
Här i Karlskrona är badhuset jättefint, ett gammalt varmbadhus med liten pool och små hytter runt poolen att byta om i. Så mysigt..:-D
 

Jaaaaa...

Skrivet av  Jess och Olivia
Hon är en riktig liten Ester Williams min goding...Tyckte det var skoj att bada med pappa...jag är förkyld....
Det är så häftigt att se hur de bara ler när de kommer ner i vattnet...

Elsa-Märta var oxå jätteduktig och plaskade som bara den..hehe det fanns ju en och annan gnällspik i gruppen...men inte våra sessor inte..
 

Kul!

Skrivet av  Anna K med Flipp & Vendela
Vad roligt att det gick så bra på babysimmet:-) Hoppa ni fortsätter att trivas med det.
 

Artiklar från Familjeliv