Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

pah

Skrivet av Jessica* med Dante
Jag förstår inte var all energi tar vägen. Jag gör inte så himla mycket och har förhållandevis välartiga barn... men jag helt slut! Bara så trött. Kan det vara amningen som tar ut sin rätt? Är ni andra trötta, ja mer än att det är sen kväll förståss..
Svar på tråden: pah

...

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
Näe (tänk dig en riktigt hurtig röst) Inte ett dugg!! Nästan i alla fall... Nu har jg hunnit vila upp mig från charaderna under jullovet så nu är det cool lugnt här hemma och jag känner mig toppenpigg faktiskt! :)
 

skönt!

Skrivet av  Jessica* med Dante
Börjar du bli uttråkad eller är det fortfarande genommysigt?
 

Hm

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
Uttråkad av vad menar du?
 

gå hemma

Skrivet av  Jessica* med Dante
Med Amanda tyckte jag att det var _så_ tråkigt. Verkligen deprimerande. En bebis är ju ett ganska torfigt sällskap om man tex vill prata.
 

Oh nej!

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
Tiden går alldeles för fort!! Kommer väl få äta upp de orden om ett halvår misstänker jag...
Näe, men ärligt talat jag har det toppenbra. Snackar goja och fikar med min pappa på dagarna, träffar min föräldralediga väninna lite då och då. ska börja gå regelbundet på öppna förskolan nu varje tisdag och torsdag. Tillbringar ju kvällarna/nätterna här i ert trevliga sällskap, scrappar när jag har tid och lust... Myyyyser! :)
 

Kul att du trivs

Skrivet av  Anna med Liv och Unn
jag klättrade på väggarna när jag var hemma med Liv.
 

Artiklar från Familjeliv