Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Cami... är du här...?

Skrivet av Stina m Nathalie 6/5-01 & Robin 3/9-04
Jag pratade med Em igår, jag kommer gärna på torsdag. Du kan maila mig på [email protected]
Svar på tråden: Cami... är du här...?

Kul!

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
Mailar dig mitt telefonnummer så kan vi bestämma tid och så där.
 

Klart att du är här mitt i natten *ler* imt

Skrivet av  Stina m Nathalie 6/5-01 & Robin 3/9-04
.
 

Preciiiis :)

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
Näe, men jag ska faktiskt gå och sussa snart... Tror jag... :)
 

Hahha

Skrivet av  Stina m Nathalie 6/5-01 & Robin 3/9-04
sa jag oxå för några timmar sedan när jag var dyngtrött efter att ha försökt söva barn i omgångar, inget barn ville sova och när det ena somnade vaknade det andra.... Nu har jag piggat på mig....
 

Inte alltför ofta

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
man se dig här inne. Har du det jobbigt eller kan det vara så hemskt att du har andra intressen än att pladdra strunt med oss härinne???
 

På sista tiden

Skrivet av  Stina m Nathalie 6/5-01 & Robin 3/9-04
har jag haft lite mycket omkring mig, du vet jul o nyår o sen dop den 2 januari, så jag har liksom inte hunnit. Jag har försökt läsa ikapp på kvällarna men inte hunnit med att svara. Men nu känns det som att livet lugnat ner sig en aning så att jag kan uggla lite mer här.
 

Hur gick dopet?

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
Har du rapporterat här inne? :) Har missat det i sådana fall... Vi hade total kalabalik på morgonen då alla propparna gick i lokalen och vi inte hittade proppskåpet, men brorsan hittade det bakom ett galler till slut och kunde med hjälp av en galge slå på alla propparna igen... PUH!!
 

Oj då

Skrivet av  Stina m Nathalie 6/5-01 & Robin 3/9-04
men vilken tur att det funkade i alla fall då!

Nä jag har inte rapporterat, har inte orkat. Men det gick bara bra. Tyvärr var det en hel del gäster som inte dök upp. Men vi får kanske skylla oss själva eftersom vi la dopet precis efter nyår då folk e lagom sega o bakfulla;-). Nä det var lite synd att de inte dök upp, men de viktigaste människorna var alla där. Robin skötte sig relativt bra!!
Men det är ändå skönt att det är över - nu är det bara tillverkning av tackkort som står på tur.
 

Ska också ta itu

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
med tackkorten snart. Sätter mig nog i helgen och börjar. Ska du göra egna (du håller väl på och smyscrappar...) eller blir det till att beställa färdiga?
 

Det blir

Skrivet av  Stina m Nathalie 6/5-01 & Robin 3/9-04
smygscrap hahaha. Det är kul att göra egna. Måsta bara hitta något tjusigt foto först. Svärmor tog 8 rullar på dopet inga bilder blev bra.... så nu står hoppet till en kompis som fotat massor.

Får vi se smakprov på din scraping på torsdag? Jag är supernyfiken.
 

Så klart!

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
Alicias påbörjade album ligger framme för det är alltid någon släkting som vill bläddra när de kommer hit.
 

Ska bli kul

Skrivet av  Stina m Nathalie 6/5-01 & Robin 3/9-04
att se.
Sovdags nu....
jag har skickat mail till dig
natti natti
 

Artiklar från Familjeliv