Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Arg och ledsen..

Skrivet av Dez med Tindra 030322
är jag idag...
Som ni kanske redan vet så var inte min förlossning den bästa, och efter det så skulle min lillpiga flygas vidare till Umeå från Gällivare pga av personalbrist som det så fint heter. Och vidare observationer. Jag och maken fick inte följa med i flyget. Vi fick i stället åka ca 8 timmar taxi för att komma fram. Gud vet vad som kunnat hända på dessa timmar (ca 10 timmar totalt).
I morse kom det som en bomb..har bara väntat på att det skulle hända. Ett par har misst sin nyfödda son under transporten med flyget från gällivare till umeå.(Han blev för nerkyld) Uscha mej..Det kan bara inte vara sant...Jag mår illa .. bara jag tänker på det....I dag är ingen bra dag...
Jag tacka gudarna för att det gick bra med Tindra..Men tänker nu på paret som misst sonen...De har förövrigt stämmt 2 läkare där. Jag känne att jag själv skulle vilja stämma läkaren som tog Tindra med sugklockan, jag tycker han tog ett felaktigt meslut när han inte bestämmde sig för akutsnitt i stället...Nu tycker väl många att det inte är min sak att bedömma sånt, men min känsla har hela tiden varit att det på något sätt begåtts ett misstag under och efter min förlossning..Att sedan skicka ett sjukt barn med flyg utan dess föräldrar med är väldigt märkligt. Tycker jag...
Nä nu ska vi snart iväg på babysim, kanske får man annat att tänka på då...
Svar på tråden: Arg och ledsen..
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv