Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej på er!

Skrivet av Sarah m Lucas-89, Ryan-91, Jonah-04
Jag surfade runt lite & hittade denna sida, kul att det finns ett forum för sladdisar! Jag har nämnligen blivit mamma till lille Jonah i maj. Har sedan tidigare två söner till, Lucas 15 år och Ryan 13 år. Det är underbart att ha en liten här hemma igen, men visst finns det både för-och nackdelar. Jag och min sambo har diskuterat en sladdis i 5 år, vi har varit lite osäkra båda två. Rädda att h*n skulle bli utanför bland syskonen som det är så tätt emellan. Även den ekonomiska aspekten. Men vi bestämde oss för ett barn till, och båda våra killar tycker det är jätteskoj att vara storebrorsor.

Ja, jag ville bara presentera mig lite här. Kommer nog synas här en del framöver. Kramar på er!
Svar på tråden: Hej på er!

Välkommen

Skrivet av  EOL
Jag har tre tjejjer 13, 11 och 3 år
Är fortfarande lika mysigt med en sladdis
 

Välkommen!

Skrivet av  ~Trixie~ med Karl 22/9-03 + 2
Kul att du hittat hit. Lite om mig finns i mitt info.
 

Trevligt!

Skrivet av  marelin med flickor -88, -90 och -04
Välkommen!!
Jag har tre tjejer, födda 88, 90 och 04. Tycker att det känns som att lilla E har TRE mammor ibland, jag själv och sina stora-systrar. :-)

Tycker du att det var stor skillnad på att föda barn nu jämfört med förra gången?
Själv tycker jag skillnaden var milsvidd! Vet dock inte om det beror på att jag var mycket yngre då eller om inställningen förändrats mycket på dessa åren.

 

Välkommen hit!

Skrivet av  An2 & Sara & två storasystrar
Javisst är det kul - både att detta snacket finns, men framförallt att ha en sladdis=)

Vår lilla Sara är vår bonus, helt oplanerad men väldigt väldigt välkommen. Precis som hos marelin har vår sladdis tre mammor;-)

Mer om mig och min familj finns i min info!
 

Säger också...

Skrivet av  Britta&Olivia
välkommen hit. Hoppas det blir lite fart härinne då! Visst är det härligt med sladdis. Också här tycker de stora barnen det är mysigt med ett litet småsyskon. Mina stora är nu 14 och 12 (snart 13). Lilla Olivia är 1½ år. Läs mer om mig i min info.
 

Även jag

Skrivet av  Annette med Linnéa 030219, Macke -92 och Tess -90
vill välkomna dig hit. Vad roligt att fler hittar hit. Själv hittade jag sidan för några veckor sedan. Hoppas vi får lite mer fart här nu. Mer om mig finns i infon.
 

Artiklar från Familjeliv