Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Akuten ikväll...

Skrivet av Sonja 12+6
Kände vid 16.30 i em att jag fick en större flytning. Gick på toa för att kolla. Blod överallt, igenom byxorna! Jag fick panik och skakade som ett asplöv. Min vän o arbetskamrat skjutsade direkt in mig på akuten där jag genast fick träffa en gynläkare. Hon var jättefin, lugn och förtroendeingivande. Gjorde en ordentlig undersökning; blodprov, tryck och till slut vul. Vi såg direkt att båda hjärtan pickade på ordentligt och att de krumbuktade sig och sparkade båda två! Vilken enorm lättnad. Hon tyckte sig se att blödningen var på väg att avta och att det förmodligen var ett blodkärl som brustit. Om det skulle tillta eller börja göra ont skulle jag inte tveka att komma in igen. Sen jag kom hem har jag inte blött något. Det blev inget Vårrus för mig ikväll men vad gör väl det nu när jag vet att allt ser OK ut. Vilken pärs!
Svar på tråden: Akuten ikväll...

va skönt att det var bra ..kram IMT..

Skrivet av  Lisa med Mira+bf 7/12+3 till
k
 

Nej men....

Skrivet av  KajsaKavat m Mr Bean BF 15/12
åh så skönt att allt var bra!!!
Du skrämdes riktigt där....

Ta det lugnt nu!!!

Kram!
 

Åh...

Skrivet av  Mysen v9+3
Vad skönt att du slutat blöda och jag håller tummarna att du slipper vara med om det en gång till! Kan föreställa mej hur du mådde!

Kram gumman!
 

Vad skönt

Skrivet av  Molle v13+1
att altl såg bra ut! Du skrämmer ju slag på oss härinne... ;) hoppas att det inte blöder mer nu. Kram
 

usch vilken chock

Skrivet av  Kattis m Sarah 20/2-03 +bf 23/12
men ett underbart slut.. och vad är väl ett Vårrus mot att se två härligt tickande hjärtan??

:-D
 

Vad skönt att allt var bra!

Skrivet av  Carina med Isabelle, Angelica & bf 27/12
Det måste ha varit en chock, hoppas blödningarna håller sig borta i fortsättningen.

Kramar
 

Oj jisses!

Skrivet av  Madde, Alexander-01 & lillhjärtat!
Vilken tur att allt var bra! Stor kram och sköt nu om dig och dubbelmagen! ;)
 

Tack tjejer!

Skrivet av  Sonja 13+0
För er fina omtanke - det värmer. Nu mår jag bara bra men ska försöka ta det lite lungt de närmsta dagarna.
 

Vilken tur

Skrivet av  Ekis bf 13/12
att allt såg bra ut.
Kram
 

Du skrämde

Skrivet av  Solsken v13
livet ur mig.. SKÖNT att allt var bra.

Och vad är vårrus jämfört med myspys i sängen? ;)

 

Artiklar från Familjeliv