Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Alla ni som redan är mammor!

Skrivet av Madde, Alexander-01 & lillhjärtat!
Och enligt mig, även ni andra som väntar ettan:

Ha en skön mors dag!

Min sambo ansåg inte att jag var mamma förrän Alex föddes så det årets mors dag fick jag hoppa över! *ler* Men jag anser att man är mamma så fort bebisen e på bakning!

Nu skall jag åka till jobbet, men då jag juh går halvtid nu så e jag snart hemma igen! *kram på er*
Svar på tråden: Alla ni som redan är mammor!

Tack detsamma

Skrivet av  Tvillingar bf 06/12
Tyvärr är det min man som sover och jag som tar hand om barnen idag, han var på krogen igår. Frukost på sängen får vänta tills han vaknar. Hoppas ni andra får frukost på sängen och present.
 

Tack detsamma!

Skrivet av  Leeandra bf 24/12 *10+2*
Vi firade inte heller Mors dag 2002 men förra året firades jag på min första mors dag, det var härligt! Idag har jag fått frukosten dukad och ett Mors dag-nummer :-D så dagen har börjat väldigt bra.
Hoppas att alla mödrar och alla blivande får en härlig dag!
 

Verkar

Skrivet av  Delfin m femman bf 23/12
som om ingen här minns att det är mors dag och jag bryr mig inte direkt...än.Men jag har känt mig lite lagom graviditetsaggressiv de sista dagarna så jag kanske slänger ur mig det till sambon om jag blir irriterad på honom;-)
 

Samma här :)

Skrivet av  Solsken v14
Man vänjer sig

 

Grattis alla mammor

Skrivet av  E\'s mor

Ja, grattis alla mammor!!!
Sonen var med när jag och sambon plcokade liljekonvaljer i dag till våra mödrar. Sonen plockade även han en -till mig som nu lyser upp köket så fint.
 

Artiklar från Familjeliv