Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Allt väl på bm besök

Skrivet av Bebban m Jesper nov-00 + bf 4/12
Allt var bra sa hon och jag log, sen lyssnade vi på hjärtljuden då log jag ännu mer. Sen berättade hon att nästa gång ska jag göra glucosbelastning, då försvann leendet ;o)
Usch finns det nåt tråkigare?

HB låg på 119 så mitt dille på broccoli har hjälpt bra, allt för att slippa äta järntabletter nämligen :o)

Moderkakan sträcker sej nu ända upp, inte konstigt att jag har halsbränna...
Hon trodde inte på att jag får den 4 december utan trodde mer på min egna beräkning runt den 20 november.
Hon är världens bästa bm ;o)
Dessutom har jag inte gått upp mer än ca 5 kg, ännu ett leende med lite förvånad min.

Mina kraftiga sammandragningar är jag inte direkt orolig för och det blev inte hon heller.
jag hade det när jag väntade Jeppe oxå nämligen.
Så länge det inte gör alltför ont så..och det är bättre med hårda sparkar och sammandragningar än inga alls säger hon...

Så var min dag, nu ska vi snart ha mysfredag framför tv:n här.
ha en skön fredags kväll ni oxå :o)
Svar på tråden: Allt väl på bm besök

Skönt att allt var bra!

Skrivet av  Carina med Isabelle, Angelica & bf 28/12
Vad mysigt att få höra hjärtljuden och skönt att sammandragningarna inte var något att oroa sig för.

Ha en trevlig kväll!
 

skönt!

Skrivet av  E\'s mor bf 22/12
Hej Bebban
Vad skönt att allt var bra med dig!

Jag ringde själv bm i dag för att fixa tid och skall på mitt 2: besök i mitten på september.

Jag förstår att hon är världens bästa bm... ;)

Ha en trevlig myskväll
 

Skönt

Skrivet av  MiaMaria m Josefin + Krabat v24
att allt såg bra ut. Gör alla glukosbelastning eller om man har risk för diabetes? Jag gjorde det inte när jag väntade Josefin och hoppas slippa denna gången också ;)
 

Skönt!

Skrivet av  Madde m Alexander & lillhjärtat BF 26/12
Vad go BM du verkar ha! Skoj!
 

Skönt!

Skrivet av  Malin med Vanja -02 + bf 17/12
Både med bm-besök o en myskväll!
Skönt att allt var bra, då är man lugn tills nästa gång...!
Kramar
 

Artiklar från Familjeliv