Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

allmänt svammel

Skrivet av Ellica m Max o Melvin v 31
Hej flickor

Nu har min mamma åkt hem och det är faktiskt ganska skönt ;) ..man slipper vara social, för det är det sista jag känner för just nu. Känner mig nästan som en katt, ni vet..som drar sig undan för att boa och så innan hon föder sina ungar :)

Jobbar ff 50 % men skall till bm imorgon och då får vi väl se. Hade jag kunnat gå nu så hade jag gjort det, är sååå trött på det här.

annars så är allt oki med mig. har ganska mycket sd och förvärkar, framförallt på nätterna då jag ofta är vaken till o från med en rejäl molvärk. Har under de senaste dagarna också haft ganska slemmiga flytningar, liknade äl flytnignar..*hmm*..slemproppen kanske.
I fredags fick vi också hem vagnen...så fin så fin :)

Förresten ang sthlm fikat idag, så tackar jag tyvärr nej då jag känner att jag inte orkar...men jag hoppas att ni alla får det trevligt, vi syns nog någon mer gång hoppas jag :)
Svar på tråden: allmänt svammel

Låter som

Skrivet av  Marie & Lilla Innerst, bf 23/12
Det låter som om du verkligen skulle behöva bli sjukskriven 100% nu på slutet... Hoppas det funkar!

Det blir säkert fler tillfällen för Sthlms-fika framöver, eller hur :-)
Sköt om dig nu!
 

*ler*

Skrivet av  Madde m Alexander & lillhjärtat BF 26/12
Bara du inte tänker föda i skogen som en del katter oxå gör! *ser synen framför mig* ;)

Hoppas din BM är snäll och fixar så du får gå hem helt nu....det verkar änna vara läge till det om du har så mycket molvärk!

*kram*
 

Artiklar från Familjeliv