Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

1:a nattrapport

Skrivet av Berit o Jesper nov-00 +bf?
gick o la mej 23.30. Jesper vaknade och kom in och la sej mellan oss. Gick upp igen 01.30, vet inte ens om jag har sovit nåt överhuvudtaget. Kissade och var jättelös i magen, har sprungit flera gånger nu och hemorojden svider enormt, aj!
Har en enda lång värk som inte släpper just nu känns det som. Sitter här för att känna efter om det ska släppa eller inte.

Visst är man helt knäpp när man drar sej för att åka in, livrädd att åka in i onödan...Men jag ska sitta här lien stund iaf... återkommer
Svar på tråden: 1:a nattrapport

Nähe

Skrivet av  Berit o Jesper nov-00 +bf?
det stannade av, jag tog en alvedon och gick o la mej och jag har tom sovit nu i 3 timmar. Trot eller ej men så väckte Jesper mej att han låg och sparkade...alla ungar sparkar på mej känns det som.

Just nu är det lugnt i magen, förutom hicka...
Skit oxå , jag som trodde det var på G :(
 

Hoppas det sätter fart under dagen!

Skrivet av  Pikaboo
Så att Du snusar på bebis innan kvällen - jag ska hålla min tummar för det, lycka till!
 

tänker inte

Skrivet av  Berit o Jesper nov-00 +bf?
vila och vara still länge idag. Här ska dammsugas och tom se om tvättstugan är ledig.
Allt för att det ska koma igång idag.
 

Hoppas

Skrivet av  Mia m Felicia + bf 22/12
precis som Pikaboo att det kommer igång under dagen... Att bäbisen nu är lugn är ju bra, de säger ju att de lugnar ner sig när det börjar bli dags...
Snart har du din bäbis!!

Kram
 

*håller tummar*

Skrivet av  Malin med Vanja -02 + bf 17/12
Hoppas att det kommer i gång under dagen, håll i gång du, men vila oxå så du orkar med det när det kommer i gång!

Kram
 

Attans!

Skrivet av  Karinko bf 5/12
Hoppas det drar igång nu så du slipper gå och vänta längre. Ser fram emot en förlossningsrapport inom kort!
 

Jag håller oxå...

Skrivet av  KajsaKavat m Lillebror BF 14/12
tummarna för att det kommer igång idag!!

Kram!
 

Hoppas....

Skrivet av  *Annika Bf 15/12*
...att h*n bara tagit en paus och att det snart sätter igång igen!
 

Spännande

Skrivet av  MiaMaria m Josefin +Krabat v37
låter ju som om det verkligen är på gång. Och man får tänka positivt, du behöver nog inte lavemang :) Väntar med spänning på fortsatta rapporter om bebis :)
 

Ojoj så spännande!!

Skrivet av  Veronica BF 4/12
Hur ska jag få något gjort idag, måste ju kolla läget med dig!!!
 

Artiklar från Familjeliv