Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Allis!!??

Skrivet av LottaH med Viggo, v.36+0, igångs.9-10/12
Måste ta mig till bibblan (dvs. jobbet) och lämna tillbaka boken "Föda utan smärta". Vill minnas att du också läste den (?). Vad tyckte du om den? Jag har inte lyckats ta mig igenom den. Hakade upp mig på språket och att den var så teoretisk. Vad säger du, ska man ge den en till chans eller gör den sig bättre i ett biblioteksmagasin?
Svar på tråden: Allis!!??

Njaaa

Skrivet av  Allis
Jag hade nästan hoppats på att du skulle ha tipsat mig om var de konkreta råden stod istället så att jag slapp läsa den haha. Pavlovs vovvar till trots så tyckte jag att den var skittrist och inte gav något. Meditera och vippa på fötterna kan jag ju göra ändå.

Hittade du något användbart i den?
 

nej

Skrivet av  LottaH med Viggo, v.36+1, igångs.9-10/12
Nu har jag ju inte läst hela - utan hakade upp mig på vovvarna jag med :) Det mest konkreta hittills jag hittat stod i Anna Wahlgrens Barnaboken där hon skriver om "Att föda utan smärta". Kan ju vara idé att kolla upp den om du inte redan har den.
För egen del tror jag att boken får åka tillbaka till bibblan ganska omgående. Rättare sagt så fort jag orkar köra ut till jobbet med den. Den latare varianten är att jag kan skicka den med en kollega som promenerar förbi mitt hus varje dag på väg till och från bussen. Själv har jag ingen större lust att ge mig ut i bilen när det är så mycket snö och halka :(
 

Artiklar från Familjeliv