Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

14 timmars förvärkar! =( *Knäckt*

Skrivet av @nn@ m Lopp@n 20/12
Tviiiii!!!! Nu har jag haft förvärkar sen igårkväll...hela natten och fram tills nu! Puts väck! *Suckar uppgivet*

Jag gör verkligen ALLT för att intala mig att jag går minst 14 dar över tiden, men lika fullt hoppas man ju att värkarna ska övergå till riktiga....vilket de ju inte gör.

Sur och otrevlig blir jag åxå, sambon och barnen for på innebandy för att lämna mig ifred och få vila, är jag nöjd med det? Nä! Halva jag vill att han ska vara hemma och "ta hand om mig", och halva jag vill vara ired, hur lätt är det för honom?!?!?

Åhhh om det bara kunde sätta igång!!!! TÄNK OM man kunde få tillgodoräkna sig de dagar man gick över tiden med de andra två....men jag VET ju att jag LÄR gå över minst lika mkt denna gång.
Svar på tråden: 14 timmars förvärkar! =( *Knäckt*

Vanskligt

Skrivet av  Jenny m Noa99 o Julklappen
när det väl sätter igång rejält, jag var inte det minsta förberedd (när är man det?) i natt då det högg till utav bara den!!!
Av allt det onda fick jag lite panik och tårarna kom en sväng då jag mindes hur attans ont det kan göra...till en början!

Nä jag hoppas verkligen det gjort någon nytta och att jag max har typ 1 vecka kvar.

:0) Kram på dig!
 

Artiklar från Familjeliv