Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Allmänt svammelinlägg.....

Skrivet av KajsaKavat m Lillebror BF 14/12
så här på kvällskvisten!

Har fixat o donat i källaren med den nya arbetshörnan samt haft svågern här som kopplat in den nya toaletten!! Ängligen är den klar! Nu ska jag bara sy ett litet draperi att ha under handfaten vi har gjort själva så att vattenlåset döljs.

Nu har vi fått upp hyllor på väggen ovanför databordet och fått fram alla spel o sånt som legat nedpackan sen flytten hit för ett och ett halvt år sedan....

Och jag har fått på mattor överallt här nere oxå nu...
Åh vad jag skulle vilja kunna göra en hemmis så alla kunde se allt vi gjort med detta huset.....
Är så nöjd med all renovering...*L*

Imorgon ska jag till BM igen... hoppas på att det blir sista besöket *L* Fast jag har fått en ny tid den 22/12 ifall att lillebror bestämmer sig för att stanna så länge... men det vill jag INTE!!!

Idag simmade sonen helt utan simdynor o sånt 19 simtag!! Han har varit jätterädd för vatten och för att prova utan armdynor el ryggdyna, men så idag så klarade han först 2 simtag och sen helt plötsligt 7 och sen 14 och sen 19 och han var stolt som en tupp och mycket förvånad över att han faktiskt flöt utan hjälpmedel om han vevade på *L* Så himla glad för hans skull är jag!!

Ojoj...det här blev verkligen jättelångt!!
Hoppas ni inte somnat på vägen hit *skrattar*

Nu ska jag ta o stänga ner datan o ta mig en macka o sen försöka sova lite...

Hoppas att det är fler som vill adda mig på msn.... jag vet inte hur man gör jag... *L*
[email protected] är jag det...

Stor kram och godnatt!!!

Svar på tråden: Allmänt svammelinlägg.....

Addad!

Skrivet av  Madde m Alexander & lillhjärtat BF 26/12
Skoj att ni börjar få ordning lite mer nu då! :)

Nattis och sov sött! Ät en macka för hungriga mig med! :P
 

Självklart...

Skrivet av  KajsaKavat m Lillebror BF 14/12
äter gärna en för dig med....är vrålhungrig nu...

Kramis!
 

Oj...

Skrivet av  Tanya m.Eleni-96,Elias juni-03,bf 18/12
vad du donat! Vart hittar alla orken? Önskar jag hade bara lite av er ork!

Har oxå en "sen" tid hos BM den 23:e, hoppas jag slipper gå dit då! Vill ha bebis innan det!

Sov gott och hoppas att mackanvar god, jag är oxå hungrig nu!
 

Skönt när

Skrivet av  Jenny m Noa99 o Julklappen
saker o ting kommer på plats oavsett hur länge man varit "nyinflyttad" *skratt*
Vi har oxå insett att vi bott här i 1 år nu och ännu inte fått badrummet fullständigt klart. Men vi kan åtminstone duscha nu (tur för mig!) och skötbordet står redo ;0)
Nu saknas väl toaletten (har en gästtoa) och lite hyllor. Nåt skåp till badlakan etc.

Men som vanligt överlever man nog lite kaos.
:0) kram Jenny!
 

Det är luuugnt...

Skrivet av  @nn@ m Snurrlopp@n
...ni har ju precis flyttat in. ;O) Vi har bott här i dryga fem år...Och till jul är det EXAKT fem år sen vi repade badrummet...har vi fått upp lysarmaturen ovanför spegeln än? Nix! *S* Har ine ens köpt nån. =)

Sen är det bara två år sen gästtoa revs ut....står den utan golva och toa ännu? Japp! ;o/ Den saknar jag iofs eftersom jag måste springa upp till övervåningen för att pinka...varenda gång...alla hundra ggr per natt. =(

Men den som lever får se....mitt vad det är så kommer saker och ting på sin plast. =)....Men jag tvivlar i vårat fall. ;O)
 

Haha jaaa då finns det hopp?

Skrivet av  Jenny m Noa99 o Julklappen
...att man inte är förtvivlat seg i sina renoveringar *fniss*

Och just ja! Kökstaket saknas (finns såklart gamla taket kvar) men vi rev ut halva köket o öppnade dörr så det syns där gamla skåpen suttit -masonitskivor. Trist *s*

Men snart så, haha!
kram
 

Härligt!

Skrivet av  @nn@ m Snurrlopp@n
Åhh vad mammahjärtat dunkar extra när man ser hur stolta de blir över sina prestationer. =) Grattis till storebrors simkunskap!!!

Att kunna simma är ju dessutom inte bara kul, det är VIKTIGT! Heja storebror!!! =)
 

Artiklar från Familjeliv