Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Kan inte fatta

Skrivet av Karro med Robin 021003 & bebis 041225
att min lille skrutt är 1 vecka idag (?)och som ännu inte fått något namn!! helt otroligt va tiden rinner iväg...
Men allt funkar bra, amningen går toppen och han sover bra på nätterna, vaknar enbart för att äta och det gör han kanske 2-3 ggr.
Men jag är fruktansvärt trött, storebror är lite kluven och tycker inte att det är speciellt roligt.

Kram till er alla
Svar på tråden: Kan inte fatta

Eller hur...

Skrivet av  Molle med Vigor 3/11
är det inte klokt vad tiden går snabbt? Min lille skrutt är ju två MÅNADER på måndag! Helt vansinnigt. Snart har det väl gått ett år också... ;)

Har ni inga namn som ni tycker passar?

Vad skönt att amningen går bra. Vigor åt också 2-3 ggr per natt förut, men nu är det bara 1 gång per natt och det är skönt!
 

jo jag har ;)

Skrivet av  Karro med Robin 021003 & bebis 041225
jag var inne på Oscar innan han föddes men kan bara inte förmå mig att säga det till honom nu. Sambon vill Oscar och jag vill Oliver...

ja det första året går fort men det 2a gick ännu snabbare :)

Kram
 

Ja det går fort ...

Skrivet av  Johanna m William-02, Tindra-03 & Nova-041229
:) Jag är ganska så trött Nova sover bättre/tyngre på dagarna och äter mycket mer just nu på nätterna ....

Vet inte men det kan ju kanske vara för att mjölken håller på att rinna till ordentligt. Hoppas att hon själv ändrar på det :D

Lite småjobbigt är det här oxå med syskonen mest med Tindra som är yngst William tar det ganska bra, vad jag kommer ihåg så var Wille likadan när Tindra kom men det gick över på ca 2 veckor.

Kramisar
 

Ja jag

Skrivet av  Karro med Robin 021003 & bebis 041225
hoppas Robin kommer acceptera sin lillebror snart, vilket kah antar men ibland känns det tugnt och jag får dåligt samvete...

Kram
 

Hmpf!!!

Skrivet av  @nn@ m seeeeega Lopp@n +13
Jo, jag tackar jag! Tid som rinner iväg?!?! *Känner ICKET till fenomenet*

Däremot vet jag att tiden kan seeeega, och luuusa sig fram =(((((
 

nä men gumman

Skrivet av  Karro med Robin 021003 & bebis 041225
då *ler*
snart, snart ska du se att det är din tur jag LOVAR!

Kram
 

Artiklar från Familjeliv