Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Men vad är detta?

Skrivet av Karro med Robin 021003 & bebis 041225
alldeles tyst härinne juh??

Våran natt har varit toppen, somnade vid 12 och så vaknade lilleman runt 1 sen vaknade han igen vid 4 och jag somnade om vid 5 sen sov han till 10 !! Jag är helt chokad, men aj va ont jag hade i bröstet :(
Men det var verkligen skönt att få sova 5 timmar i sträck...

Idag är det en trist, mulen, regning & grå dag så jag vet inte vad vi ska hitta på..

Kram
Svar på tråden: Men vad är detta?

Ja, vad tyst

Skrivet av  Karro med Albert 10/11
här är nu.. Kanske att Madde...Äsch, hon har väl problem med modemet..! :-)
 

Bytte vi?

Skrivet av  Solsken m 2 + Daniel 2/12
Här har det under tre nätter varit så att vår son somnat vid 1-2 tiden och sovit till nästan kl 6!

Utom inatt. Både jag och mannen var helt slut igår efter att gästerna från nyår dröjde sig kvar till 2. Och då somnade Daniel 2 och sov till - 3! Sedan var han som en lycklig lärka fram till 10 i morse. Pust.

Han har börjat kasta fram världens solskensleenden sedan igår, och igår kom också första jollret. Vem faller inte då, vare sig det är 4 på morgonen eller ej?

Men trött så trött är jag..

kram
 

tvärtom här

Skrivet av  Berit m Jesper 001108 & Maja 041121
här somnade Maja vid 12 inatt och sov ända till 10 !
Maken tog henne och jag sov vidare till 11.30! Nu har ju halva dan gått.....Men utvilad är jag, och Maja, ja hon hon sover igen..
 

Åh så skönt

Skrivet av  Solsken m 2 + Daniel 2/12
Jo det brukar bli bättre och bättre, så vi väntar ivrigt på den natten när Daniel sover mer än 4 timmar. 3 timmar och 45 minuter är rekord just nu :)

kram!
 

En SÅN vill jag ha!!! =)

Skrivet av  @nn@ m seeeeega Lopp@n +13
Vart beställer man ett sånt sovande barn? *S*

Det låter inte helt fel! bara att tacka och ta emot! Fast just nu får Loppan gala för full hals dygnet runt, bara h*n kommer NU!!! Påminn mig senare!
 

Så skönt

Skrivet av  Veronica m Victor och Elsa
för er, längtar tills vår skrutta har förstått att det faktisk är skönt att sova.... Elsa har varit vaken i princip hela natten för att nu på morgonen fortsätta vara vaken.
 

Artiklar från Familjeliv