Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

God fortsättning

Skrivet av Lottis m Alicia -03 & lilleman 041226
Vill önska alla här inne en godfortsättning.

Sen vill jag också säga grattis till alla bebisar som tittat ut sen jag var inne sist *G*R*A*T*T*I*S*.

Här är det bara fint, har lite smått börjat att landa och komma in i lite rutiner, iafmed maken hemma *ler*. Blir väl annorlunda sen när man är själv hela dagarna med två små. Lilleman, som ännu inte fått något namn har varit jätte trött idag och det känns i tuttarna, han har i princip bara tömt dem en gång idag, annars har det bara varit småsnutt. Och idag sover han i sin säng helt själv för första gången, tidigare har han bara viljat sova i famnen *ler*. Få se hur han är inatt nu när han sovit så mycket på dagen *hm*.

Hoppas det är bra med alla annars, är ju lite tyst här inne, men vi alla har väl inte riktigt tid o vara här nu och en del av oss kanske är o föder barn med *ler*.

Kramar
Svar på tråden: God fortsättning

Ja, det där med rutiner...

Skrivet av  Malin med Vanja -02 och Vide 041219
Det är som du säger, nu när mannen är hemma går det ju hyfsat, vi får väl se om en vecka när Vanja ska till dagis igen och allt återgår till det normala igen. Ska passa på o njuta av att mannen är hemma en vecka till, sen blir det inte så mycket vila är jag rädd.

Kram
 

Artiklar från Familjeliv