Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Är jag ensam kvar nu??

Skrivet av Linda m Meja + 13
Är det bara jag som inte har fått ngn bebis ännu??
Är så himlans trött på detta nu så jag jag vet intevad jag ska göra.... har en tid på spec Mvc kl 9 på fredag, men det behöver liksom inte betyda ngt tyvärr, utan då e det ju "bara" överburenhetskontroll... ser allt bra ut så får jag vänta ytterligare :-(
Jag trodde ALDRIG att jag skulle behöva vänta så här länge... *snyft*
Lyllos alla ni som har fått....
Kramar
L
Svar på tråden: Är jag ensam kvar nu??

Gumman!!!

Skrivet av  A med Z bf 14/2
Den som väntar...brukar man säge...men det vill väl inte du höra nu.!! Den kommer snart ha liiiite till tålamod...Kram
 

jo..

Skrivet av  Linda m Meja + 13
..jag vet, men det känns så hopplöst just nu.. Kommer inte ha nån ork att föda barn snart!
Kram vännen min!
L
 

Kram!

Skrivet av  Solsken m 2 + Daniel 2/12
Oj så ledsamt att du fortfarande går och väntar på ditt knyte! Men lite peppning har jag, du får väl max gå 7 dagar till?!

Dvs senast nästa tisdag har du din liten här?

Längar så att få höra om det blir en prins eller prinsessa!

kram
 

Åååå...jag önskar

Skrivet av  Jenny m Noa99 & Stella 041226
att din busbebis kunde ta och pallra sig ut NUUUU! är ju lika nyfiken som ni vem som rumlar om därinne...
Nä så många dagar över tiden måste kännas som en evighet, tänk om man ändå kunde skicka över lite värkstimulerande tankar? *hm!*

Tänker så på er, är lika nyfiken varje dag och hoppas att när det piper i mobilen så är det du som åker in!
KRAAAAM VI HÖRS!
 

Hoppas

Skrivet av  Lottis m Alicia -03 & lilleman 041226
bebisen tittar ut snart. Kan förstå att det känns som en evighet för dig, men snart är bebisen hos dig.

Tummarna hålls för dig!
 

ja jag hoppas med det...

Skrivet av  Linda m Meja + 13
annars hinner väl era bebisar börja skolan innan min vill titta ut... :oP
Bitter?? jag?? Nääääääää.... *suck*
Tack för alla kramar
L
 

Gumman!!

Skrivet av  Malin med Vanja -02 och Vide 041219
Skickar styrkekramar!! Enda trösten jag kan ge är väl att förr eller senare kommer din bebis och då får du oxå njuta! hur många dagar får man gå över innan de sätter i gång dej?
Jag håller tummarna stenhårt att du snart får snusa bebbe du me, jag skickar lite fler kramar här((kram))
 

nähä du!!!

Skrivet av  empis+5
Jag är kvar och håller på att få ett nervsammanbrott,låser snart in mig i förrådet.Förstår dig till 100%.STYRKEkramar till dig!!!.....och mig
 

Artiklar från Familjeliv