Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tillbaka efter strömavbrottet på två dygn

Skrivet av Carmina med Molly född 041219
Har varit härifrån ett par dagar då strömmen försvann i lördags eftermiddag och kom tillbaks 49,5 timmar senare. Vi är sååå glada att vi satte in en braskamin i huset när vi byggde förra året, kan jag säga! Så värme har vi haft, däremot inget vatten. Och vi har ätit mycket smörgås... Tur att det finns våtservetter till bebisrumpor!

Inte nog med strömavbrott. Jag har fått en hemsk urinvägsinfektion och satt på vårdcentralen i tre timmar i går. Fick penicillin som nu börjat verka. Hade feber också och blev tröttare än vanligt. I förra veckan var det svampinfektion, och nu detta. Tillsammans med stygn och svullnad down below känns det bara för mycket nu. Och sömnbrist och kolik på det gör att jag känner mig rätt nere i skorna om man säger så. Trots det känner jag mig väldigt lycklig och tacksam över allt fint man har här i livet. Visst är det konstigt?
Svar på tråden: Tillbaka efter strömavbrottet på två dygn

Kram vännen!

Skrivet av  Madde m Alexander-01 & Izabelle-05
Vad jobbigt med alla saker på en gång för er! :( Har koliken inte släppt ens lite grann? Hoppas den snart gör det iaf! *kram* Och vill du snacka så e det bara att ringa vettdu!
 

En STOR Kram

Skrivet av  Karro med Robin 021003 & Oliver 041225
till dig...Hoppas din uvi försvinner nu och att henes kolik vill ge med sig..

Kram
 

Skickar oxå kramar!

Skrivet av  Tanya m Eleni, Elias & Luna
Tuff period du haft! Hoppas det blir bättre nu!

Kram
 

Kram från mig med!

Skrivet av  Helena+"prinsen" 11/12
Det är konstigt att allt måste komma på en gång! Tur att du kan känna dig lite positiv ändå. :-)
 

Artiklar från Familjeliv