Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hur hinner ni??!??

Skrivet av Kattis m Sarah 20/2-03 o Hannah 24/12-04
Jag kan inte förstå hur ni hinner med att vara här... *helt klart jätteavis* Jag hinner alltså inte... är det inte Hannah jag sitter och ammar så är det Sarah som vill ha min uppmärksamhet! Och det får hon ju så klart, har redan gråtit massor med gånger pga mitt otroligt dåliga samvete för att hon blir "åtsidosatt".

Nätterna är skit eftersom Sarah sover väldigt dåligt och nu har plötsligt Hannah börjat få ont i magen.... (borde ha sagt "ta i trä" när vi glatt berättade för alla att hon inte var som Sarah när hon var liten)
Blir inte så mycket tid kvar till att bara få vara jag...... och ännu mindre till att sitta här och "mysa" med er!

Jag har missat alla era bebisar (SÅ GRATTIS ALLA SOM FÅTT SINA PRINSAR OCH PRINSESSOR!!!!) och allt annat kul ni snakcat om.

Hmm detta var inget kul inlägg.. bara en massa gnäll... men det är så det är här just nu.. :-/

Ha det bra alla tills jag lyckas hitta en överbliven sekund nästa gång...
Måste hämta Sarah på dagis snart....Kånka på spädisen i bärsele och "slänga" Sarah i kärran..... *varför köpte vi inte en syskonvagn?*
Svar på tråden: Hur hinner ni??!??

Kram på dig!

Skrivet av  Madde m Alexander-01 & Izabelle-05
Jag e så "ful" så jag sitter här vid datorn och ammar eller har min bärbara nere i soffan och surfar på! *ler* Skall oxå snart hämta på dagis, och sedan skall vi gå till en lekplats så Alex får känna sig lite prioriterad! Lillgumman sover juh sött i sin vagn när man kommer ut! *kram*
 

Kram tillbaka

Skrivet av  Kattis m Sarah 20/2-03 o Hannah 24/12-04
för ditt glada humör!
Tack för kramen , den värmde.
Hmm. Jag orkar inte chansa på att Sarah orkar gå hela vägen hem så jag tar hennes kärra istället för liggvagnen. Men lekplatsen lät ju bra... kankse kan vi ta och stanna vid en sån på vägen hem??

Tack för ideén!
 

glömde ju säga

Skrivet av  Kattis m Sarah 20/2-03 o Hannah 24/12-04
att det var en himla fin förlossningsberättelse du skrivit! Läste den nyss.
 

Kram

Skrivet av   MiaMaria m Josefin & Jonatan
förstår hur det kan vara. Ibland hinner jag titta in, men hinner inte svara eller ens läsa allt jag vill. Så är det säkert för många just nu.

Och det med syskonvagn, det är inte för sent. Vi köpte en begagnad för att jag inte orkade med vanliga vagnen och ståbräda. Finns många syskonvagnar på blocket tex.

*kram*

*kram*
 

Kram kram

Skrivet av  Karro med Robin 021003 & Oliver 041225
vännen, du ska se att vinden vänder...Jag är måttligt förvånad hur jag hinner sitta här, med Robin kunde man ta en paus på 5 min efter varje mål sen var det dags igen :)

Kram
 

Artiklar från Familjeliv