Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Aftonbladet idag *ot*

Skrivet av sarabanan med Stella 25/2
Hej hej!
Idag är det en artikel i Aftonbladet om Daniels och min förra lägenhet.
Vi bodde i den när vi blev med barn. Kan säga att det blev ganska panikbråttom att flytta...
http://www.aftonbladet.se/vss/bostad/story/0,2789,483558,00.html
Svar på tråden: Aftonbladet idag *ot*

Aaah,

Skrivet av  Lotta med Saga 17/4-04
förstår att ni var tvugna att flytta. Men den är rätt cool ändå!! :o)
 

Vad coolt!

Skrivet av  Selmas mamma
Duktigt och idefinurlig kille du har! Det var väl han som ritat den?!?

Var på Sthlm-fika igår och hörde då ryktet om att ni förut bott på minimal yta och numera bodde i "hela" 45kvm... (eller nåt sånt?!?)

HUR gör man? Vi bor på 63kvm, Selma, pappa, bonusstorasyster och jag och vi har det trångt och vet inte hur vi ska kunna hålla ordning och få plats. Har nog ett och annat att lära av er!
 

ja du...

Skrivet av  sarabanan med Stella 25/2
... det funkar liksom bara. Vi har vant oss. Men sen är jag hur dålig som helst på att hålla ordning på mina kläder. Det kommer jag vara om jag bor på 11 kvadrat eller 111...
Jag får bjuda hem alla mammor hit någon solig dag så får du inspektera lösningar :-)
 

Vad kul!

Skrivet av  C. med Elsa 7/3
Var det eran lägenhet? Jag kommer ihåg att jag läste om den i DN bostad (tror jag) när den var helt ny och tyckte att den var jättecool! Sedan såg jag annonsen för den när den var till salu i höstas (var det väl?) och kom ihåg den från det reportaget :)

/Carolina
 

Jo det är den.

Skrivet av  sarabanan med Stella 25/2
Hysteriskt när vi skulle sälja. Hade en tre timmars visning och jag fick stå i trapphuset och slussa in människor. 5 i taget :-)
 

Artiklar från Familjeliv