Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*smyger lite härinne*

Skrivet av Debbie v. 18+5 (149dgr kvar)
Hej på er!

Jag heter Debbie, är gift med en Jimmy och har en liten Tiffany på ett och ett halvt år. Jag är bosatt i Helsingborg och vårt lilla barn är beräknat till första mars.
Mest sitter jag i ank. feb -05 eftersom jag först fick datumet 27/2 men flyttades sen framåt till den 1/3. I februarigruppen är man lite "hemma" men det kan man kanske bli även här ;-)
Svar på tråden: *smyger lite härinne*

Välkommen..

Skrivet av  Mamin m pricken bf 12/3
klart du kan vara med på båda ställena.. Dom små liven har ju en egen vilja så man kan ju inte vara säker på när dom har lust att titta ut..:)

Välkommen hit!
 

Välkommen!

Skrivet av  ÅsaL
Smyg runt här hur mkt du vill! Bara trevligt med fler trevliga helsingborgare härinne *L*. Speciellt när dom oxå har blonda o söta barn.
Jag smyger lite i februari då sonen kom 10 dagar före tiden och jag har bf 8/3. Har just nu svårt att se att jag ska gå över tiden, men jag får kanske börja ändra åsikt för säkerhetsskull.
 

Kanske

Skrivet av  Debbie
lika bra... själv fick jag två dagar efter BF. Men har blivit spådd + drömt om att denna bebis kommer i mitten av januari (!). Hur skumt är det då???
 

Oj spännande!!

Skrivet av  ÅsaL
Fast vi hoppas den håller sig lite längre än i mitten av januari. Jag tror på skrock, eller rättare sagt på magkänslor o drömmar.

Jag har ju drömt att jag kommer föda en JÄTTEbebis efter en skitsvår förlossning så jag är lite nervig men det ska väl gå. Sist gick det ju så enkelt så det är väl min tur att lida denna gång *L*
 

Hehe...

Skrivet av  Debbie v. 18+5 (149dgr kvar)
tror inte jag vill byta drömmar med dig då ;-)

Drömde aldrig något liknande med dottern... men i den här drömmen fick jag ett brev (av en läkare? efter en undersökning) där det stod att min bebis skulle komma den 14 januari kvart i eller kvart över nånting. Mitt på dan i alla fall.. vid två, tre... OCH att det skulle bli en flicka.
En vän till oss hävdar bestämt att bebisen kommer i mitten av januari... jag som själv räknar med att bebisen kommer några dagar före eller efter BF...
Nåja, bara tiden kan utvisa det!
 

Välkommen hit *imt*

Skrivet av  Maria bf 28/3-05
.
 

Välkommen! :) *imt*

Skrivet av  Cilla m Alex & Liam, bf 11/3
.
 

varmt välkommen hit

Skrivet av  Jennytösa.nytt bf 14/3. MA v12 dec03
å hoppas du kommer trivas här hos oss!

vi är ett riktigt trevligt gäng härinne måste jag säga..*ler*

kramar Jennytösa
 

Välkommen!

Skrivet av  Mercury
Kul med fler skåningar! Själv bor jag i Malmö-Lund-trakten. Kanske blir det en skånefika framöver....

Det blir andra barnt för mig också, har redan en tös född 02.
 

Skånefika

Skrivet av  Debbie v. 18+5 (149dgr kvar)
röstar jag gärna för!

Vi får väl ta en träff i Malmö eller nåt.. kanske det bästa stället att träffas på om vi blir några skåningar... man kunde ju slå ihop februari/marsgruppen på en fika i Malmö! Vi får bara hoppas att vi kan enas om en dag... en fredag eller en lördag hade nog varit det bästa!

Kram
 

Välkommen hit! (imt)

Skrivet av  Sandra med Mathilda 010302 + bf 19/3 på besök
*
 

Artiklar från Familjeliv