Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*STOLT BARNVAGNSÄGARE*

Skrivet av Nanna80 *v16+6*
Igår var jag iväg till Sundsvall och hämtade min vagn. Är jättenöjd! Ena hjulet är något vint, får se om det går att fixa annars funkar det ändå. Resten av vagnen var superfin! Sambon tyckte färgen så lite dassig ut, men den ser ju ut så! Är så glad och skulle vilja provköra en längre bit. hihi, vore skoj om jag gick på stan utan bebis i :)
Tur att jag lämnade den hos mamma och pappa :-)
Pappa ringde från Tyskland igår (jobbar där emellanåt) och eftersom han inte varit hemma senaste veckan har han ju heller inte fått höra vagnhistorien så han blev lite besviken (?) för han hade tänkt att vi skulle få gå och se ut en NY vagn så skulle han betala... Nu är jag ju nöjd med den här, men tanken var verkligen gullig!
Kram!
Svar på tråden: *STOLT BARNVAGNSÄGARE*

Kul

Skrivet av  Mallaco med Lexi o pyret V20
Grattis och jag förstår din längtan. Mins att vår första vagn ( begagnad ) stod här i vardags rummet läääänge bara för att jag ville se den.

Kram
 

Grattis till vagnen!

Skrivet av  Emma Med Ronja & bf 6/3
Nu får du som jag bara nänta på bebben oxå.

Kramelikram
 

Grattis

Skrivet av  maiasaurus bf 4/3
Grattis till vagnen och kul att det gick bra med köpet, trots all oro innan.
 

grattis till

Skrivet av  Jennytösa.nytt bf 14/3.MA v12 dec03
att du fått tag i en fin vagn..

jag är i vecka 19 o har inte ens börjat kolla vet inte varför men jag vågar inte köpa vagn ännu.

hur vågar du? kan du lämna tillbaka vagnen om det nu skulle gå snett? (vilket jag inte tror det gör men har ju hört mardrömshistorier..)

kramar Jennytösa
 

Kul att vagnen var så fin du trodde

Skrivet av  Arwen4ever med M.I.M Bf 24/3
och hjulet går kanske att köpa ett nytt eller? Snällt av din pappa att vilja köpa en ny även om det nu inte behövs.

Blev det nåt på IKEA då eller? Jag har värsta shoppinglistan därifrån och går inte förbi barnavdelningen dom dagar jag jobbar för då fastnar jag där och kommer inte därifrån.

Kram
 

Artiklar från Familjeliv