Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vecka 30+0 idag!!!

Skrivet av Debbie v. 30+0
Det vill säga att jag bara har 10 (!!) veckor kvar! (eller tolv... )

Jisses vad snabbt det går trots allt!
Svar på tråden: Vecka 30+0 idag!!!

OJ

Skrivet av  Hella m Hanna, *Julia* och bf 29/3-05
Själv ligger jag ju i andra änden av mars och har några veckor mer än dig.

Men du, det kan ju också bara vara 8 veckor kvar. 8-12 veckor skulle jag vilja säga.

Våran Hanna kom ju just i v. 37+6. Och helt oförberedd var jag, hade arbetat sista dagen fem dagar före.. var helt förberedd på att gå över tiden snarare än att få före.
 

Jo, visst är det så!

Skrivet av  Debbie v. 30+1
Dottern föddes i vecka 40+2 men den här lille filuren kommer nog tidigare än så.. Jag tror att jag stressar betydligt mer den här gången och att det kommer dra igång det hela. När jag väntade dottern så var jag arbetslös i 5 månader innan så jag gjorde inte mycket annat än sov på slutet... Bor i en liten by och här finns inte mycket att roa sig med om dagarna...

Denna gången har jag redan ganska mycket förvärkar så vem vet... lite tidigare kommer den kanske. Från och med vecka 39 kan den ju få komma. Då är den ju "klar"...

Kram på dig!
 

Samma här

Skrivet av  dotson bf 1/3
Ja egentligen kan man säga 8-12 veckor men i mitt fall tror jag 11 veckor. Gick två veckor över bf förra gången fast det är ju inget som säger att det blir så denna gång. Men visst är det kul för nu känns det som om det närmar sig. Om en vecka är den bara ensiffriga veckor kvar.

*Kram*
 

Härligt...

Skrivet av  Sandra med Mathilda 010302 + bf 25/3
Ytterligare en milstolpe!

*kram*
 

Artiklar från Familjeliv