Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Godmorgon...

Skrivet av Hanna bf 1/4
på er. Hur har ni det med snövädret??? Hit har inget hittat en iaf. Väntar spänt på att se om det blir det fruktade snöovädret som nyhterna säger eller om smhi´s hemsida har mer rätt. De påstår att vi ska få snö under dagen och så lite under torsdags kvällen. Laddat med fotogenlyktor har vi i alla fall gjort. Önskar bara att vi hade haft en kamin att elda i. Och att det är mysigt väder på julafton så folk kan ta sig hit.

Är lite glad att man inte ska föda barn nu iaf *ler*.

Kram
Svar på tråden: Godmorgon...

snän smälter bort

Skrivet av  ÅsaL
Och idag ska jag snacka med chefen om min sjukskrivning. Måste ta bort lite projekt f¨ån mitt skrivbord för att kunna vara sjukskriven på halvtid.
Annars är julstämningen hög här hemma. Ledig imorgon och jag LÄÄÄÄNGTAR!!!
SAmbon har fått ett jättebra jobb igår så vi är rätt lyckliga allihopa. Nåja, inte en av katterna som är jättearg för att det är bygggubbar i hans trädgård. Medan den andra katten hjälper till med allt (inklusive gjutning av plattan vilket gör att vi har cementtassar i halva huset)
 

Åhh...

Skrivet av  Hanna bf 1/4
vad skönt att sambon fått jobb. Bara hoppas du har en förstående chef själv nu då som förstår att du ska gå hem på halvtid...

Får jag massor med snö så skickar jag över så där lagom mycket, så det åtminstonde ligger vitt i er trädgård på julafton *ler*.

Kram
 

Hoppas

Skrivet av  Sandra med Mathilda 010302 + bf 25/3
det går bra med samtalet med chefen i dag!
Vad kul att höra att mannen fått ett bra jobb. Toppen!

Kul med cementtassar i huset... *ler*

*kram*
 

Du menar regnovädret..?

Skrivet av  Lena L
Det VRÄKregnar här, och blåser på tvären. Brrrrr... Inte alls mysigt att åka till jobbet idag, blä blä! Men idag är sista dagen, yippeee! Men en vit jul lär det inte bli härnere!
 

Godmorgon

Skrivet av  maiasaurus bf 4/3
Snön är borta här och det ser ut som om det blåser ute. Dvs ovädret kommer nog, men utan snö här på västkusten.

Nu ska jag ner till stationen och möta min syrra, som firar jul med oss!
 

Här har snön som

Skrivet av  Mallaco med Lexi o bf 1/3 - 05
kom i förgår regnat och blåst bort under natten.

Nu blåser det ordentligt och regnet faller då och då i stört skurar.

Sambon ska snart köra mig till jobbet och efter 4 timmar "hårt" kneg ska jag ta mig in till stan och alla köp galna människor för att köpa något julfint som dottern kan ha på sig under julhelgen. Har jag tur kanske jag hittar något till mig själv också.

Kvällen blir dock inte sen för kl 7.30 imorgon ska jag vara på jobbet igen och jobba min sista dag på ca ett år.

Ha en bra dag allesammans!

Kram o God Jul
 

Gormorgon ???

Skrivet av  Trillian bf 21/3
Klockan är nästan 12 så det är väl gränsfall om jag kan kalla det morgon ;) Vi har fortfarande snö men tyvärr har det börjat töa så chansen att det ligger kvar på fredag är ganska liten :(
 

Här är det oxå snölöst

Skrivet av  Sandra med Mathilda 010302 + bf 25/3
än så länge...
Vill ha snö - men inte ovädret....

*kram*
 

Artiklar från Familjeliv