Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tillbaka...

Skrivet av Nanna80 *V 28+6*
igen efter julstöket....
Är tyvärr lite dyster och allt känns ganska tungt, en av mina vänner är bland de saknade i Thailand. Hela hennes familj för den delen;sambon och deras 2 små barn på 1 och 3 år, hennes syster med sambo och 2 årig dotter samt deras föräldrar. Vi har inte haft någon särskild kontakt de senaste åren så jag har inte ens sett hennes yngsta. Antar att jag aldrig kommer få se den lilla heller, för de var trots allt 6 st vuxna i sällskapet, de bodde i kao lak och om någon av dem överlevt borde de ju ha hört av sig nu...
Usch, har suttit och tittat på kort sen gymnasiet och hoppas att det finns omständigheter som gör att de inte kunnat höra av sig men chansen är väl rätt liten...
Hoppas att ni alla andra här inne inte saknar någon eller för den delen saknas!

Är iallafall glad åt att jag fyndat supersnygga "vanliga" kläder på Vero Moda. Ett par stretch jeans i 3 stl större, samt 5 st fräcka toppar. Ser helt plötsligt normal och fin ut tycker jag. Samtidigt så känns ju inte sånt så viktigt längre; jag har ju hela min familj runt omkring mig och det är ju det som räknas! Men undrar hur länge till man kommer fundera så här mycket, snart är man väl tillbaka i vardagen och tjafsar och surar över småsaker igen...

Många kramar till er alla och glöm inte bort att ta hand om er och varandra!
Svar på tråden: Tillbaka...

Kul att du är tillbaka

Skrivet av  Sandra med Mathilda 010302 + bf 25/3
men fruktansvärt lessamt med dina saknade vänner....

*kramar om*
 

Artiklar från Familjeliv