Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Till Norrvan

Skrivet av Arwen4ever med Lilla E Bf 24/3

Ditt svar var så långt ner att jag svarar dig här uppe istället.

Kommer nog att kräva ett till UL nästa gång vi är till BM, hon skrev ju i journalen att jag själv skulle kontakta psykolog så hon kommer säkerligen att fråga om jag gjort det eller inte och då får jag säga som det är att det nog inte är det jag behöver.

Vi pratade om det igår jag och gubben och jag känner att jag nog inte kommer att få ut så mycket av att gå till en psykolog, oron är ju mest för att det ska bli nåt tok med bebben före eller under förlossningen,
och man kan ju ändå inte få några garantier men jag kände igår efter att vi pratat att det som skulle lungna mig är ett till UL och gärna runt v 38.

Frågade också om det här med att gå över och det är ju nåt som jag inte vill och här låter dom en gå till v 41+3 innan dom börjar kolla nogrannare med UL och så vidare och det kändes inte bra.

Så fick jag bestämma så vill jag nog ha ett UL v 38 och sen V 40 om bebben inte tittat ut då vilket jag verkigen hoppas att den gjort.

Tack för peppingen iallafall och jag är trots min oro för det mesta väldigt positiv och vet att jag om drygt 10 veckor får min lilla gosiga bebbe att pussa på och alldeles frisk och kry ska h?n vara också.

kram
Svar på tråden: Till Norrvan

Det kommer att

Skrivet av  Norrvan BF 20/3
gå bra! Stå på dig! Kram
 

Artiklar från Familjeliv