Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Urlakad av magsjuka, BLÄ!!

Skrivet av Maria m Leo +bf20/3
Usch och fy för magsjuka!! Leo och jag blev dåliga natten till torsdagen och kräktes då. Leo var pigg redan dagen efter medan jag var totalt sänkt. Sambon var hemma och tog hand om Leo som tur var så jag fick vila. På fredagen kände jag mig bättre och kunde käka lite. Kände mig ganska okej på lördagen också och vi hade barnvakt till Leo och åkte in till stan och köpte en syskonvagn! Gick även ut och käkade innan vi åkte hem. Sedan när vi kom hem var det totalt kört, fick springa på toaletten minst 30 gånger på natten, FRUKTANSVÄRT!! Hade enorm halsbränna och kunde knappt sova. Ringde igår sjukvårdsupplysningen och fick lite tips, började känna mig bättre på eftermiddagen och har sedan dess känt mig okej men hur trött och utmattad som helst... Tur att det inte är dags att föda barn just nu, hade aldrig orkat. Hoppas alla får vara friska och kry, det här önskar jag inte ens den värsta fienden!! Får vara hemma och ta det lugnt hela dagen, men måste väl ut och handla lite mat i alla fall...
Svar på tråden: Urlakad av magsjuka, BLÄ!!

Fy..

Skrivet av  Elina m Julia, Albin o *Max* + bf 2/3
Här har alla legat utom jag... peppar, peppar.. Dottern började i onsdags, sambon natten till fredag och sonen natten till lördag.. I dag ska vi ta och " sanera" huset. Inget känns fräscht! Ska till och med in till stan nu och lämna soffkuddarna på kem tvätt!! Vad fick du för tips av rådgivningen då? Kan ju va bra att ha till nästa gång!
 

Usch!

Skrivet av  Nanna80 *V29+6*
det lät inget vidare skoj! Jag hoppas att jag slipper...
Sambon har varit förkyld i över en vecka (inte så att han är hemma från jobbet, eller håller sig inne men hostig och ont i halsen) Antar att det kansek beror på att han inte tar det lugnt som han inte blir frisk. Men jag känner mig frisk som en nötkärna!
Krya på dig iaf!
Kram
 

Stackare!

Skrivet av  Sandra med Mathilda 0103 + bf 25/3
Fy så fruktansvärt!
Krya på dig!!!!

*kram*
 

Usch

Skrivet av  Singoalla m Lucas +bf 1/3
Fy det där är verkligen inte kul.
Men samtidigt är det ju skönt att Leo blev bättre så fort, det hade inte varit kul med en magsjuk liten son på alltihopa.
Jag hoppas du kryar på dig fort och får tillbaka lite energi!
 

Krya på dig kramar

Skrivet av  Arwen4ever med Lilla E Bf 24/3
usch för magsjuka :( Tur att Leo har kryat på sig och att du känner dig lite bättre.

kram
 

Artiklar från Familjeliv