Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Det blev ingen....

Skrivet av Mysaan med boysen
liten bebis till oss. Natten innan Lucia så vart Daniel magsjuk och samtidigt passade jag på att börja blöda.Så jag åkte till sjukhuset och missfall var ett faktum. *ledsen*

Detta ledde oxå till att vårt förhållande fick sig en törn och knakade rejält i fogarna. Nu är vi på rätt väg igen och kämpar på för att vi ska lyckas ta oss igenom detta oxå. Känns som om vi får den ena smällen efter den andra. Under vårt 4 år korta förhållande har vi hunnit gå igenom alldeles för mycket tråkigheter.

Hur som helst kommer jag nu sätta in en spiral så vi slipper ta massa kämpiga beslut igen.

I övrigt rullar det på. Daniel ska äntligen få komma till logopeden den 24 januari ska vi dit. Först hörselkoll, sedan läkarkoll och sedan logoped. Verkar dock soom talet börjar komma igen

Tommie utvecklas som han ska och det är skönt. Han är jätteduktig nu min lilla skrutt. Går vart vi än ska så nu är enkelvagnen framplockad igen.

Mikael har börjat äta gröt på morgonen och middag ihop med oss på kvällen vilket gjort att han sover bättre på natten. Ända upp till 8 timmar i sträck vilket gör att jag blivit mer utvilad.

Så nu hoppas vi i alla fall att allt lugnar sig lite så vi kan få en skön jul.
Svar på tråden: Det blev ingen....

Usch vad jobbigt.

Skrivet av  Norrländskan m. Elias
Hoppas verkligen att ni får en skön jul i alla fall.

Kram!
 

Usch, vad jobbigt

Skrivet av  Nettan m Anton 29/10-01 & Märta 2/8
Hoppas att ni kan få en trevlig jul ändå.

Skickar en massa styrkekramar
 

*Kram*

Skrivet av  Ebba m.3
Hoppas att du snart mår bättre och att ni får en lugn och fridfull jul. Ta hand om varann och familjen. Hoppas att det är nog med tråkigheter för er del nu då, tar man sig igenom sådana här kriser så brukar förhållandet bli starkare än innan, hopppas verkligen att det blir så för er. Massor med kramar, jag tänker på er!!!
 

Åhhh vad tråkigt

Skrivet av  Jennie med Neo 21/8 (fd bf 20/9)
SKickar kramar till dig, är inte lätt när man är inställd på att man ska få en till och så blir det inte av. Njut nu av den lilla du har och så får du se när du är redo att försöka igen.

Kram Jennie
 

Sänder

Skrivet av  Anna m william & Andrew
Massor av kramar till er, och
önskar en en jätte mysig jul....

**kramizar**
 

nej, vad tråkigt

Skrivet av  ~*Nina med Jennifer -02 & Lucas -04*~
vad ledsen jag blir för eran skull! :(

hoppas allt ordnar upp sig för er och att ni trots allt får en trevlig jul!

*kramar om*
 

Nä, vad tråkigt!

Skrivet av  Ango & Victor 040802 + 2 till
Tråkigt att ni ska behöva gå igenom så mycket tråkigt!
Hoppas att ni hittar tillbaka till varandra och kommer stärkta ur alltihop!

Massor av kramar till er!
 

Vad tråkigt....

Skrivet av  Ulrika m Martina-01 och Erika-04
kram till er.
 

Fy vad tråkigt...

Skrivet av  Jennie m. Elias
Skickar massor med kramar till er.
 

Vad jobbigt..

Skrivet av  Maria m Oskar 040708
för er. Vet inte vad jag ska säga, bara att ni får ta hand om varandra och det ni har.
 

Kämpigt för er...

Skrivet av  Pia med *Tim* och Tindra
skickar er kramisar! Hoppas ni får en fin jul i alla fall och hittar tillbaks till varandra ordentligt. Kärleken vinner över allt annat!
 

Oj vad tråkigt

Skrivet av  Cilia och June
vad sorgligt.

Och vad roligt på samma gång att killarna sover som de ska och äter och sådär!

Hoppas ni får en fin jul!
 

*KRAM*

Skrivet av  Nell med Robert och Aliette
Hoppas ni haft en lugn jul nu trots mycket motgångar.

*kram* igen
 

Artiklar från Familjeliv