Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Håll tummarna för mig idag!

Skrivet av Sara bf 17/4, J -99 & N -02
Är uppe tiiidiiiigt för att vi ska åka iväg till Jönköping om ett tag =) Äntligen är det dags för köns-ul! Spännande! Räknar dock med att bebben kniper ihop benen, men man får väl iaf se om h*n sprattlar och mår bra! H*n är vaken just nu, så sprattla vet jag ju att h*n kan ;-)

Blir även lite shopping på PO.P och IKEA, fast det som känns mysigast är att sambon och jag får en dag helt för oss själva. Svärföräldrarna var här igår och hämtade barnen, så vi fick även en hel kväll i lugn och ro... skönt!
Svar på tråden: Håll tummarna för mig idag!

Åh vad kul :-)

Skrivet av  Madicken & Elliot
Hoppas ni får en tydlig bild så det inte är någon tvivel :-)

Ha en mysig dag med sambon!
 

kul

Skrivet av  Kajsa bf 22/4
att få se den lill* och få veta könet även om jag fortfarande tycker att det är mest spännande att vänta till förlossningen...

Njut av en heldag för er själva och lycka till med shoppingen!

Kram
 

tummar hålls

Skrivet av  saan med mathilda & mini bf 0504
Hoppas bebben är på riktigt showhumör idag och gärna visar upp sig. Så spännande att få veta könet. Skulle jag också vilja men vår BM ville inte tala om:(

Shopping är ju också trevligt särskilt om den får utövas i lugn och ro utan barn. Hoppas ni får en lyckad dag!
 

En liten utflykt låter fint

Skrivet av  Lingling +R + bf 25e
Det blir nog en fin ndag för er oavsett, men eftersom ni vill se hoppas jag att ert ul visar ngt, så spark på er! Ha skoj iaf:)
 

Självklart...

Skrivet av  Tess bf 4/4
...hålls det tummar för att ni ska få se nåt =)
Lycka till och ha en jättemysig dag.
Kram
 

Artiklar från Familjeliv