Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ikväll ska jag leta rätt på boken som jag skrev i

Skrivet av Vivi m Isak och Verner
förra året. Jag skrev några sidor om hur vi firade julafton, med vilka, eventuellt några julklappar också...

Ikväll ska jag skriva ner årets firande, för att sen lägga ner boken i julpyntslådan!

Svar på tråden: Ikväll ska jag leta rätt på boken som jag skrev i

jag har gjort det ett par år

Skrivet av  marie
faktiskt kul! började mest att skriva upp vilka vi gett vad för att ha koll men började även skriva vad vi fått, vad vi var osv. varit lite lesssen för den boken försvann men jag hittade den häromdagen. Var jättekul att läsa, började skriva 95 när jag flyttade hemifrån....
 

Gör något liknande...

Skrivet av  ~VeronikaP~
Förra året började jag med att skriva en dagbok över året som gått. Jag klippte in lite fotografier och slutade med en gott nytt år-bild på barnen. Det blev på 6 sidor. Dessa skrev jag ut i två ex. och dessa lade jag ner i julpyntslådorna. Kul att läsa om förr-förra året. Nu ska jag göra likadant om 2004.
Min tanke är att barnen sedan ska få ett varsitt ex. någongång när de blir stora.

Ska nog härma efter din ide om en bok om julfirande och julklappar också. Det låter inte så dumt. Förra årets julkort lade jag ner ihopknutna i jullådan, men det kan ju vara kul att veta vem man skickade till också.

God Fortsättning!
 

Artiklar från Familjeliv