Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

UL-rapport från mig

Skrivet av Lena m. Matilda 021223+ flingan bf 6/6
Var ju på UL idag o som skönt var såg allt bra ut. Jag har nog världens finaste bebis i magen o nu har jag den även på 7 kort(hon skrev ut rätt många) + på en videofilm. Så nu kan jag se min lilla plutt när som helst. BF kvarstår till den 6/6 så nu ska vi bara försöka pricka datumet och få en liten nationaldagsbebis =)

Kram från en glad Lena

Svar på tråden: UL-rapport från mig

Men så härligt!!

Skrivet av  Camilla m Jonathan & Alexander + bf 16/6
å 7 bilder + videofilm var minsann inte dåligt!

Kram Milla :)
 

Åh, vad bra!

Skrivet av  ~JENN~
..att allt gick bra.
7(!) kort, inte illa...plus video film.
Vart är det som dom är såå generösa ;-)

Världens sötasta säger du... jaha, då får väl jag kolla in världens näst sötaste imorgon!
*hihi*
 

Jag går på

Skrivet av  Lena m. Matilda 021223+ flingan bf 6/6
Mama Mia på Karlavägen. men det var nog inte meningen att det skulle bli just 7 kort för hon såg lite förvånad ut själv när remsan var så lång. Oj, så många det blev, men det var ju en sån fin bebis sa hon efteråt =)
O inte blev jag ledsen över så många bilder i olika poser....
 

Grattis...

Skrivet av  Sara m. P&C-00 & bf 12/6
till det lyckade UL!! Härligt!! 7 kort? Vi fick bara två och videofilm var det inte ens tal om...? Eller också hade de informerat om det och jag missat allt? Kan ju vara möjligt! *s*

Kul med en liten nationaldagsbebis!!
 

Underbart!

Skrivet av  Lelle & Sessan -02, 1 Mf + Bf 13/6
Stort Grattis! och vilken trevlig BM som skrev ut hela 7 bilder och en videofilm!! Helt otroligt vad det kan skilja mellan olika ställen!

Kram
 

En sådan har jag :-)

Skrivet av  Ulrika (J f/d-02 & W-03 & bf 8/6 )
Dvs en nationaldagsbebis :-)
Perfekt dag att föda barn på, kanske får jag en till :-)
Underbart att allt såg bra ut för er. Förstår att du är jätteglad
 

Härligt...

Skrivet av  Anja m Emil-00, Alice 29/5-04 & bf 13/6-05
och jättegrattis t att allt såg bra ut...

När jag var på UL m Alice fick jag 5 bilder utskrivna varav jag köpte två (hade banne mig inte mer pengar men det kändes lite pinsamt att säga det hmmm, gissa om det sved när hon slängde de andra tre som jag ju såååååååå gärna ville ha. Denna gång ska jag ha med mig mer pengar :o)

Tyvärr har de ej den tekniska utrustningen för att göra videofilm till en här.. Tycker det är tråkigt! Blir jätteavis...

Än en gång grattis t ert UL.. Måtte mitt gå bra på torsdag men jag tycker bebisen varit helt still hela dagen och även igår kväll... börjar nojja ordentligt nu, jobbigt!

stor kram

Anja
 

Nää...

Skrivet av  Sara m. P&C-00 & bf 12/6
nojja inte nu!! Allt är säkert jättebra! Lätt att säga, jag vet, jag nojjar själv för allt... Men, jag känner fortfarande knappt någonting, igår kväll kände jag någon sekund, men efter det ingenting...

Kram!!
 

Vi betalade bara

Skrivet av  Lena m. Matilda 021223+ flingan bf 6/6
100kr för allt. men videobandet fick vi ha med oss själva. Att få det hela inspelat på video kostade 50 kr och att få kort kostade också 50 kr. Men det stod inget om hur många kort man skulle få. Hon skrev ut lite då och då när hon tyckte att hon hade en bra bild. Sen fick man alla hon skrivit ut för 50 kr. Taskigt att slänga korten. Bättre med ett pris för alla bilder isåfall. Är ju svårt för den som utför ultraljudet att veta om de kan få en bättre bild än den som varit. Gissar att det var därför hon skrev ut så många. Men remsam blev lång i alla fall.
Med min dotter fick vi "bara" 2 bilder och då fanns det ingen möjlighet till att få video. Fast det var på ett annat ställe.
 

Artiklar från Familjeliv